ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افت ارزش ارز دیجیتال
کسب و کار

ارزهای مجازی در 3 ساعت 13 میلیارد دلار از ارزششان را از دست دادند

در اواخر هفته قبل ارزهای مجازی تنها در 3 ساعت 13 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست دادند. وبسایت CoinMarketCap که تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال را ثبت می کند در چهارشنبه خبر از افت 4.26 درصدی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در اواخر هفته قبل ارزهای مجازی تنها در 3 ساعت 13 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست دادند.

وبسایت CoinMarketCap که تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال را ثبت می کند در چهارشنبه خبر از افت 4.26 درصدی ارزش بیت کوین در عرض 24 ساعت داد. در همین مدت اتریوم 9 درصد، ریپل 9.95 درصد و بیت کوین کش 10.54 افت ارزش را تجربه کردند. از بین ارزهای دیجیتال مهم که در این سایت قرار گرفته اند بیشترشان افت ارزش را تجربه کردند و تنها تعدادی اندک شاهد صعود بودند.

افت ارزش ارز دیجیتال
میزان افت رمزپول های اصلی در چهارشنبه گذشته در یک دوره 24 ساعته

بیت کوین در دسامبر سال 2017 رکورد ارزش 19 هزار و 783 دلاری را ثبت کرده بود. در مقایسه باید گفت که تا پنجشنبه گذشته بیت کوین 68 درصد از ارزشش را نسبت به حداکثر ثبت شده از دست داد.

«نِیل ویلسون» مدیر Markets.com، وبسایت تحلیلی بازار از لندن پیش از این در مورد حباب ارزهای دیجیتال هشدار داده بود:

«این نشان از حباب پیشبینی شده و بزرگی در مورد هر چیز مرتبط با رمزنگاری (ارزهای دیجیتال) دارد. بسیاری از ما در این باره هشدار داده بودیم».

خبرگزاری CNBC پیش از این اشاره به گزارشی از صندوق بین المللی پول کرده بود که از رشد سریع ارزهای دیجیتال می گفت و خبر از آسیبب پذیری های سیستم های مالی بین المللی در این ارتباط می داد.

افت ارزش ارز دیجیتال
میزان افت رمزپول های اصلی در امروز در یک دوره 24 ساعته

اخیراً مراجع قانون گذاری ایالات متحده از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار شروع به مقابله با موارد مشکوک به کلاه برداری در بازار ارزهای دیجیتال کرده بودند. حتی در کشورهایی از جمله چین برخوردها با این موارد شدیدتر هم بوده است. در هفته قبل رویترز گزارش کرده بود که در 9 ماه ابتدایی سال جاری میلادی در مقایسه با سال قبل، سرقت از طریق هک پلتفرم های تجاری و تبادلات به میزان 250 درصد رشد داشته. بر اساس این گزارش در این مدت به میزان حدوداً 927 میلیون دلار از دست رفته است.

افزایش و کاهش های ناگهانی ارزش رمز پول ها موضوع جدیدی نیست و ماه ها است موجب گیج شدن سرمایه گذاران در این حوزه شده است. بر اساس محاسبات CoinMarketCap، ارزش رمزپول ها که در سال جاری میلادی به 835 میلیارد دلار هم رسیده بود تا هفته گذشته به 205 میلیارد دلار کاهش یافت.

 

تماشا کنید: این کشتی تفریحی 106 متری می‌تواند کاملاً از مقابل چشم محو شود [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی