ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت فصل ششم

مدت کوتاهی از شروع فصل ششم بتل پس فورتنایت می گذرد. در گذشته درباره تغییرات ایجاد شده در این فصل صحبت کردیم. این فصل هم مانند سیزن‌های  گذشته به صورت هفتگی چالش هایی برای بازیکنان ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

مدت کوتاهی از شروع فصل ششم بتل پس فورتنایت می گذرد. در گذشته درباره تغییرات ایجاد شده در این فصل صحبت کردیم. این فصل هم مانند سیزن‌های  گذشته به صورت هفتگی چالش هایی برای بازیکنان در نظر گرفته که می توان با انجام دادن آنها اسکین‌ها و محتوای مختلفی را در بازی آزاد کرد.

مطابق معمول برخی از این چالش ها محتوای ساده‌ای دارند و برای رد کردن آنها باید از سلاح خاصی استفاده کنید یا به نقطه مشخصی در دنیای بازی بروید. ولی برخی از آنها هم حالت معمایی دارند. در این پست به بررسی چالش های معمایی یا سخت تر فصل ششم تا به اینجای کار می پردازیم.

  • رقصیدن زیر نورافکن های خیابانی: در این چالش باید 7 چراغ خیابانی که اسپیکرهایی به آنها متصل است را در بازی پیدا کنید و زیر آن‌ها از یکی از ایموت های خود استفاده کنید. در نقشه زیر مکان این چراغ ها مشخص شده است.

  • کشتن یک دشمن از فاصله 50 متری: برای رد کردن این چالش بهتر است سلاحی داشته باشید که در فواصل زیاد دقت بالایی داشته باشد و کار شما را راحت تر کند. بنابراین بهتر است از سلاح های دوربین دار، SCAR یا دیزرت ایگل (Hand Cannon) استفاده کنید. اما بهترین انتخاب شما سلاح های اتوماتیک دوربین دار (Scoped AR) هستند. با این سلاح های دیگر لازم نیست مثل تک تیراندازها حرکت حریف را پیش بینی کنید ولی نسبت به سلاح هایی مثل SCAR یا دیزرت دید بهتری دارید.
  • پرت کردن یک گوجه به بازیکن دیگر از فاصله 15 متری یا بیشتر:  برای رد کردن این چالش باید به Tier 28 در بازی رسیده باشید.  بهترین کار این است که ایموت پرتاب گوجه را روی یک دکمه قابل دسترس روی کیبورد ست کنید. البته نکته ای که بسیاری از بازیکنان نمی دانند این است که در لابی پیش از گیم (جزیره ای که در آن ظاهر می شوید) هم می توانید این چالش را رد کنید و حتی می توانید به هم تیمی های خود هم گوجه پرتاب کنید.
  • کامل کردن چالش های زمانی: در مکان های مختلفی در دنیای بازی کورنومترهایی قرار داده شده که با فعال کردن آنها چک پوینت هایی در مقابل شما ظاهر می شوند و شما باید با گذر کردن از آنها این چالش ها را کامل کنید. در این  نقشه مکان تمامی چالش های زمانی مشخص شده است.

چالش های Road Trip و Hunting Party

با تمام کردن چالش های هر هفته یک لودین اسکرین جدید دریافت می کنید که در آنها معمایی برای دریافت یک ستاره مخفی قرار داده شده. تصویر هفته اول مربوط به یک ناحیه صحرایی است. با دقت کردن به تصویر می بینید که بالای تراکتور یک ستاره طلایی قرار گرفته. در لودینگ اسکرین هفته دوم هم روی یکی از درخت ها طرحی حکاکی شده که شما را دوباره به Paradise Palms هدایت می‌کند.

در هفته سوم هم روی دودکش کلبه می توانید علامت ستاره بتل پس را ببینید که شما را به منطقه Wailing Woods هدایت می کند. مکان تمامی ستاره های مخفی در نقشه زیر مشخص شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • nima.namdar
    nima.namdar | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    داداش مثلا مقاله نوشتی این چیه سروته ندارع قشنگ بنویس چالش هفته چندم یعد دسته بندی کن بعد فقط چالشای بتل پسو نوشتی خب باسه free ها هم مینوشتی دیگه

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    https://www.aparat.com/v/TjUfi

مطالب پیشنهادی