ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اگزودوس
تکنولوژی

تیزری از موبایل مبتنی بر بلاکچین HTC منتشر شد

HTC اکنون مشکلات مالی زیادی دارد اما هنوز امیدوار است بتواند با روش‌های تازه‌تر و ورود به حوزه‌های جدید، راهی برای سوددهی پیدا کند. یکی از روش‌های جالب اتخاذ شده توسط این کمپانی، توسعه یک موبایل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

HTC اکنون مشکلات مالی زیادی دارد اما هنوز امیدوار است بتواند با روش‌های تازه‌تر و ورود به حوزه‌های جدید، راهی برای سوددهی پیدا کند. یکی از روش‌های جالب اتخاذ شده توسط این کمپانی، توسعه یک موبایل مبتنی بر بلاکچین بنام اگزودوس (Exodus) است.

دو ماه پیش گزارش شده بود که خالق لایت کوین قصد دارد به شرکت HTC برای ساخت و توسعه موبایلی مبتنی بر بلاکچین کمک کند. بر این اساس «چارلی لی» با انتشار پستی در توییتر اعلام نمود که با عنوان مشاور به تیم توسعه‌ دهنده‌ی تلفن هوشمند Exodus اضافه شده است.

حال تیزر جدید منتشر شده از این تلفن هوشمند، زمان عرضه آن را مشخص کرده. بدین ترتیب اگزودوس روز ۳۰‌ مهر ماه معرفی خواهد شد و تقریباً یک هفته‌ی دیگر، شاهد انتشار جزئیات کاملی در مورد آن خواهیم بود.

گفتنی است کمپانی تولید کننده‌ی تایوانی، یک صفحه اینستاگرام رسمی به نام htc.exodus برای موبایل مبتنی بر بلاکچین خود به منظور اطلاع رسانی ایجاد کرده و تیزر یاد شده هم به همین شکل در فضای مجازی منتشر شده است.

اچ تی سی در سال های اخیر حضور چندان موفقی را در حوزه گوشی های هوشمند تجربه نکرده و این بار می خواهد شانس خود را در حوزه دستگاه های مرتبط با ارزهای دیجیتال و مبتنی بر ارز دیجیتال بسنجد. البته این اولین بار نیست که در مورد این گوشی می شنویم، پیش از این نیز کمپانی تایوانی خبر از کار روی اگزودوس داده بود.

بلاکچین

اگزودوس زاده افکار «فیل چِن» است، شخصی که از افراد اصلی در پس پروژه هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vive بوده و تلاش می کند با وارد کردن کمپانی تایوانی به حوزه ارزهای دیجیتال، بازگشتی موفقیت آمیز را برای آن رقم بزند. گفته شده این گوشی به اولین کیف ذخیره سازی سرد مجهز خواهد شد و این شرکت قصد دارد اکوسیستم بلاک چین را از طریق شبکه‌ای از موبایل های متصل به شبکه گسترش دهد.

 

تماشا کنید: مجیک‌لیپ از مایکا رونمایی کرد؛ هوش‌مصنوعی انسان‌نما در دنیای واقعیت افزوده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی