ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی واچ GT
تکنولوژی

اطلاعاتی از ساعت هوشمند هواوی واچ GT منتشر شد

هواوی سهواً اطلاعاتی از ساعات هوشمند آتی خود، هواوی واچ GT را در وبسایتش منتشر کرده است. صفحه ای که این اطلاعات را فاش کرده اکنون در دسترس نیست اما وبسایت تک اندرویدز موفق شده تصاویری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

هواوی سهواً اطلاعاتی از ساعات هوشمند آتی خود، هواوی واچ GT را در وبسایتش منتشر کرده است. صفحه ای که این اطلاعات را فاش کرده اکنون در دسترس نیست اما وبسایت تک اندرویدز موفق شده تصاویری از این ساعت را دریافت کند.

ساعت هوشمند جدید نمایشگر 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسلی از نوع امولد دارد و به پردازنده کورتکس M4 مجهز شده است. یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز را تأمین می کند و ظاهراً در حالت واچ وعده دوام باتری 30 روزه داده شده است. گفته شده که در استفاده عادی و با یک بار شارژ می توان تا 2 هفته از هواوی واچ GT استفاده کرد و با GPS روشن هم تا 22 ساعت دوام می آورد.

هواوی واچ GT

در زیر ساعت حسگر تشخیص ضربان قلب قرار گرفته و این گجت تا 5 اتمسفر فشار زیر آب را دوام می آورد. وزن بدون بند 46 گرم است و قاب حاشیه ساعت جنسی سرامیکی دارد و پوسته آن از فولاد ضد زنگ 316L است. علاوه بر این به روکش PVD اشاره شده که می تواند از به جای ماندن لکه های اثر انگشت کاربر جلوگیری کند.

سیستم عامل اختصاصی هواوی امکان ردیابی خواب و فعالیت های کاربر را فراهم می کند و در عین حال اعلان ها روی ساعت نمایش داده می شوند. به منظور بهترین جهت یابی ممکن ارتباط با سیستم های ماهواره ای گلوناس، GPS، گالیلئو و بِیدو فراهم شده است.

شارژر مغناطیسی، هواوی واچ GT را در کمتر از 2 ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ می کند. گمانه زنی های پیشین اشاره کرده بودند که قیمت این ساعت 200 یورو خواهد بود. در این صورت می تواند با قابلیت هایی که دارد به خوبی با محصولات مشابه از شرکت های دیگر رقابت کند، خصوصاً اگر نرم افزار آن به اندازه کافی پایدار اجرا شود. البته باید اشاره کرده که به دلیل سیستم عامل اختصاصی، از حیث اپلیکیشن های ارائه شده توانایی رقابت با ساعت های مبتنی بر سیستم عامل گوگل (اندروید ور) یا واچ او اس اپل را نخواهد داشت.

هواوی واچ GT

انتظار داریم در رویداد 24 مهر ماه هواوی که در لندن برگزار می شود شاهد رونمایی از این ساعت باشیم. دیجیاتو مطابق رسم همیشگی، این رویداد را به طور زنده پوشش می دهد. رأس ساعت 16:30 سه شنبه با ما همراه باشید.

 

تماشا کنید: هواوی تیزری دیگر با محوریت سری میت 20 منتشر کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    سیستم عامل اختصاصی هواوی = شکست قبل از بیرون اومدن. اخه چه فکری کردن اینها ? ?

مطالب پیشنهادی