ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Notisave
نرم افزار و اپلیکیشن

ذخیره نوتیفیکیشن‌ ها با اپ Notisave؛ پیام ها را آسان مدیریت کنید

هنوز یک ثانیه از وصل شدن‌تان به اینترنت نگذشته که نوتیفیکیشن‌ها مثل سیلاب به صفحه سرازیر می‌شوند؛ واتس‌اپ، اینستاگرام، توییتر، جیمیل، یادآورهای کاری و حتی پوش‌نوتیفیکیشن‌هایی که از اپلیکیشن‌های مختلف از راه رسیده‌اند. حالا این‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

هنوز یک ثانیه از وصل شدن‌تان به اینترنت نگذشته که نوتیفیکیشن‌ها مثل سیلاب به صفحه سرازیر می‌شوند؛ واتس‌اپ، اینستاگرام، توییتر، جیمیل، یادآورهای کاری و حتی پوش‌نوتیفیکیشن‌هایی که از اپلیکیشن‌های مختلف از راه رسیده‌اند.

حالا این‌ها را کنار پیامک‌ها و تماس‌هایی بگذارید که هنوز پاسخ‌شان را نداده‌اید. مطمئنا این هجوم ناگهانی نوتیفیکیشن‌ها هر کسی را کلافه‌ می‌کند. اما چاره چیست؟ شاید چیزی که بتواند این نوتیفیکیشن‌ها را برایتان «مدیریت» کند.

Notisave که برای اندروید منتشر شده، یک اپلیکیشن چند منظوره است. هم برای ذخیره نوتیفیکیشن‌ها طراحی شده تا موارد مهم را از بین بی‌اهمیت‌ها بیرون بکشد، و هم امکان دسته‌بندی و مدیریت نوتیفیکیشن‌ها را به شما می‌دهد.

Notisave

Notisave بعد از نصب، دسترسی خواندن نوتیفیکیشن‌های اپ‌ها را از شما می‌خواهد و اجازه این که همیشه در پس‌زمینه حضور داشته باشد. با دادن این دسترسی، اپلیکیشن شروع به جمع‌آوری نوتیفیکیشن‌ها می‌کند، البته خیلی بهتر و منظم‌تر از چیزی که در خود اندروید می‌بینید.

مزیت بزرگ Notisave گروه‌بندی و اولویت دادن به نوتیفیکیشن‌هاست. به عنوان مثال، تمام نوتیفیکیشن‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و ...) را در یک تب مجزا نگه می‌دارد و نوتیفیکیشن‌ پیام‌رسان‌ها را به تب دیگر می‌فرستد. در مورد سایر اپ‌ها هم همینطور.

به لطف گزینه Edit Group، می‌توانید گروه‌بندی خاص خودتان را برای اپ‌ها داشته باشید و بهتر به آن‌ها رسیدگی کنید. نکته عالی اینجاست که هر دسته‌بندی تنظیمات خاص خودش را دارد و می‌شود اپ‌های به‌خصوصی را برای هر کدام تعریف کرد. مثلا اگر دو سیم‌کارت و دو حساب واتس‌اپ مجزا استفاده می‌کنید، می‌توانید یک گروه «فقط» برای مدیریت نوتیفیکیشن‌های واتس‌اپ بسازید.

کسانی که دوست دارند پیام‌های دریافتی را بخوانند اما به اصطلاح Seen نکنند هم مطمئنا از Notisave لذت می‌برند چرا که اپلیکیشن تمام پیام‌های دریافتی واتس‌اپ و تلگرام و امثالهم را به طور تمام و کمال ذخیره می‌کند.

Notisave

بنابراین می‌توانید پیام‌های دریافتی‌تان را کامل بخوانید و حتی در این شرایط از آن‌ها خروجی متنی هم بگیرید، بدون آنکه حتی در اپلیکیشن آن‌ها را Seen کرده‌ باشید. البته می‌دانیم که از نظر اخلاقی کار درستی نیست، اما به هر حال می‌تواند کاربردهای خاص خودش را هم داشته باشد!

اپلیکیشنی که به نوتیفیکیشن‌سنتر موبایل شما تبدیل می‌شود، محل ذخیره اطلاعات حساس هم هست. برای همین Notisave به شما امکانی داده که برای ورود به اپ پین کد در نظر بگیرید یا با شناسایی اثر انگشت واردش شوید. اینطور خیال‌تان بابت لو رفتن نوتیفیکیشن‌های خصوصی راحت می‌شود و می‌توانید محتوایشان را از چشم افراد دور و برتان پنهان کنید.

Notisave برای اندروید طراحی شده و از نسخه 5.0 به بالای این سیستم عامل را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند جایگزین خوبی برای سیستم مدیریت نوتیفیکیشن‌ ناکارآمد اندروید‌های قدیمی باشد. هر چند که در مقایسه با سیستم مدیریت نوتیفیکیشن اندروید 9.0 پای هم از جهاتی بهتر ظاهر می‌شود. این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از گوگل‌پلی دریافت کنید.

Notisave

Notisave

سازنده: .TENQUBE Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    ممنونم عالی بود

مطالب پیشنهادی