ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری ۳۵۲ میلیون دلاری جراح کره ای در هلدینگ ارزهای مجازی

طبق گزارشی که روز گذشته بلومبرگ منتشر کرده است کنسرسیومی به رهبری یک جراح پلاستیک کره ای به نام دکتر کیم بیانگ گون، سرمایه گذاری هنگفتی روی شرکت هلدینگ Bithumb انجام داده که بزرگ ترین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

طبق گزارشی که روز گذشته بلومبرگ منتشر کرده است کنسرسیومی به رهبری یک جراح پلاستیک کره ای به نام دکتر کیم بیانگ گون، سرمایه گذاری هنگفتی روی شرکت هلدینگ Bithumb انجام داده که بزرگ ترین بورس ارزهای مجازی در این کشور محسوب می شود.

براساس این قرارداد کنسرسیوم مذکور که BK Global نام دارد توافق نمود با پرداخت ۳۵۲ میلیون دلار ۵۰ به علاوه یک سهم از شرکتی به نام BTC Holding Co را خریداری نماید که سرمایه گذار اصلی در Bithumb محسوب می شود. به این ترتیب  کنسرسیوم مذکور به بزرگ ترین سرمایه گذار Bithumb بدل خواهد شد.

آقای کیم ریاست گروه پزشکی BK در سنگاپور را بر عهده دارد که کلینیک های زیبایی و پلاستیک در کره جنوبی و سنگاپور را مدیریت می کند. وی همچنین علاقه ای ویژه به سرمایه گذاری در صنعت بلاکچین دارد.

در مورد شرکت Bithumb هم باید بگوییم که اوایل امسال هکرها با نفوذ به آن ۳۲ میلیون دلار را به سرقت بردند و با این کار نگرانی ها در مورد خطرات امنیتی سرمایه گذاری در ارزهای مجازی بالا گرفت.

براساس منبع خبری بلومبرگ انتظار می رود که تا فوریه سال ۲۰۱۹ این قرارداد نهایی شود.

گفتنی است سال گذشته دکتر کیم بیانگ گون شرکتی هم برای تحلیل عرضه اولیه سکه (ICO) راه اندازی کرد تا در شلوغی بازار ارزهای مجازی کلاهبرداری ها را از الگوهای امیدوارکننده تفکیک نماید. گفته می شود بخش اعظمی از سرمایه این جراح پلاستیک کره ای از محل ارزهای مجازی ایجاد شده باشد.

طبق خبری که در CoinMarketCap منتشر شده Bithumb از نظر حجم تراکنش های مالی روزانه هم اکنون عنوان دومین بورس بزرگ دنیا در حوزه ارزهای مجازی را دارد. این هلدینگ قصد دارد یک بورس ارزهای مجازی غیرمتمرکز را با پشتیبانی فنی بلاکچین راه اندازی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی