ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پیام مرموزی در شبکه پلی استیشن کنسول شما را به تنظیمات کارخانه برمی‌گرداند

تعدادى از كاربران شبكه پلى استيشن اعلام كرده اند كه پس از باز كردن پيامى خصوصى، كنسولشان به تنظيمات كارخانه برمى‌گردد. اين پيام ناشناس كه حتى بسيارى از كاربران در پاک كردن آن حتى از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

تعدادى از کاربران شبکه پلى استیشن اعلام کرده اند که پس از باز کردن پیامى خصوصى، کنسولشان به تنظیمات کارخانه برمى‌گردد.

این پیام ناشناس که حتى بسیارى از کاربران در پاک کردن آن حتى از اپلیکیشن پلى استیشن موبایل هم توفیقى کسب نکرده اند، کنسول آن‌ها را به تنظیمات کارخانه برمى‌گرداند. به طور کل و در تمامی موارد پیام ذکر شده باعث فریز شدن کنسول خواهد شد و کاربران مجبور مى شوند تا کنسول خودشان را به تنظیمات کارخانه برگردانند.

این پیام مرموز به یکى از بحث هاى مهم کاربران ردیت طى ساعات اخیر تبدیل شده است. یکى از افرادى که مجبور به ریست کردن کنسول خود به خاطر باز کردن این پیام شده اینگونه مى گوید: «پاک کردن این پیام حتی از برنامه پلی‌استیشن موبایل هم امکان پذیر نیست. من در حال بازی کردن Rainbow Six Siege بودم که یکی از بازیکنان حریف از یک حساب دیگر پیامی را برای تمامی اعضای تیم ما فرستاد. بعد از دیدن پیام ‌ ما کنسول‌هایمان فریز شد و مجبور شدیم آن‌ها را به تنظیمات کارخانه برگردانیم. تنها فردی که به این مشکل بر نخورد، حساب کاربری‌اش روی حالت خصوصی قرار داشت و پیشنهاد می‌کنم شما نیز پیام‌های خود را روی حالت خصوصی قرار دهید.»

ظاهرا و طبق گفته هاى دیگر کاربر ردیت، این مشکل تنها محدود به رینبو سیکس نمى شود: «در حال تجربه‌ی Rocket League با این مشکل روبرو شدم. پیام ناشناسی برای اکانتم فرستاده شد و بعد از گذشت یک دقیقه کنترلر و کنسول من فریز هم از کار افتاد. حتی نمی‌توانم به صفحه‌ی اصلی کنسول برگردم و با خطا روبرو می‌شدم.

سونی هنوز واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نداده و تا آن زمان بهتر است که هر چه زودتر گرفتن پیام در شبکه پلى استیشن را روى حالت خصوصى قرار دهید.

آیا به این مشکل برخورد کرده اید؟ وضعیت خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza eh
    alireza eh | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    همگانی که نیست احتمالا یک باگه پیامه که باعث فریز میشه وقتی یک شخص برات ارسالش کنه و باز کنی

    تو r6 زیاد بوده

  • Shayan Ranjbar
    Shayan Ranjbar | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    نه هنوز پیام مشکوکی برای من ارسال نشده.

مطالب پیشنهادی