ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MakerPhone
تکنولوژی

با کیت MakerPhone گوشی موبایل مخصوص خودتان را بسازید

کم نیستند کیت‌های الکترونیکی تفننی که می‌توانید روز تعطیل‌تان را به آن‌ها مشغول باشید، اما به تازگی کیتی ساخته شده که از حد تفریح و سرگرمی فراتر رفته و می‌تواند یک گوشی موبایل واقعی تحویل‌تان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کم نیستند کیت‌های الکترونیکی تفننی که می‌توانید روز تعطیل‌تان را به آن‌ها مشغول باشید، اما به تازگی کیتی ساخته شده که از حد تفریح و سرگرمی فراتر رفته و می‌تواند یک گوشی موبایل واقعی تحویل‌تان بدهد.

این کیت که MakerPhone نام داشته و در حال حاضر در مرحله جمع‌آوری سرمایه‌ اولیه در کیک‌استارتر به سر می‌برد، از تعدادی بورد و قطعات کامپیوتری تشکیل شده که در صورت سوار کردن تبدیل به یک موبایل می‌شود.

با پرداخت چیزی در حدود صد دلار، شما یک مین‌بورد، قاب، ال سی دی، ماژول وایرلس، پردازنده و قطعات ضروری برای ساخت یک موبایل ابتدایی را دریافت می‌کنید. با سوار کردن این قطعات روی هم، یک موبایل ابتدایی ساخته می‌شود که می‌توانید با آن تماس بگیرید، پیامک بفرستید و Snake بازی کنید؛ درست مثل موبایل‌های قدیمی که در سالیانی نه چندان دور در دست داشتیم.

MakerPhone

البته تصور نکنید که سوار کردن قطعات این موبایل به سادگی ساختن یه سازه لگویی است. برای ساخت موبایل از این کیت لازم است لحیم کاری بلد بوده و اندکی هم به زبان برنامه‌نویسی پایتون مسلط باشید.

جالب است بدانید که میکروکنترلر MakerPhone با بوردهای Arduino سازگاری دارد، بنابراین امکان دستکاری و گسترش آن را نیز خواهید داشت. سازندگان این کیت (که قبلا یک کنسول بازی دستی با همین سبک روانه بازار کرده بودند) می‌گویند که برای انجام این کار به تجربه قبلی نیازی نخواهید داشت.

کیت MakerPhone تا امروز در کیک‌استارتر 15000 دلار جمع‌آوری کرده و افرادی که در جمع‌آوری این سرمایه مشارکت کرده‌اند، زودتر از دیگران و با قیمت 89 دلار این کیت را دریافت خواهند کرد. اما به نظر می‌رسد که کیت کامل برای دیگران 119 دلار هزینه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی