ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور 49 اینچی و فوق عریض جدید دل، مولتی تسکینگ را بهینه‌تر از هر زمان دیگر می‌کند

در صورتی که مولتی تسکینگ بخشی از کار روزانه شما باشد، دل خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً از مانیتور UltraSharp 49 Curved رونمایی کرده که نخستین مانیتور فوق عریض و خمیده با رزولوشن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

در صورتی که مولتی تسکینگ بخشی از کار روزانه شما باشد، دل خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً از مانیتور UltraSharp 49 Curved رونمایی کرده که نخستین مانیتور فوق عریض و خمیده با رزولوشن دوگانه QHD در ابعاد خود به حساب می آید. همانطور که می توان حدس زد، هدف غایی دل از ساخت این مانیتور آن بوده که بدون کوچکترین سازش، قادر به اجرای دو اپلیکیشن تمام صفحه (یا محتویات دو پی سی متفاوت) بدون کوچک ترین کاهش رزولوشن یا سایز کلی باشید.

این مانیتور فوق عریض ضمناً به پنلی IPS مجهز شده که 99 درصد از گاموت رنگی sRGB را پوشش می دهد؛ بنابراین دیوایس دل می تواند گزینه ای ایده آل برای ادیتورهای تصویر و ویدیو باشد که به بیشترین فضای ممکن برای پالت ها و تایم لاین ها نیاز دارند. علی رغم تمام مشخصات تحسین برانگیزش، مانیتور دل از نظر نرخ به روزرسانی و لتنسی چندان قدرتمند ظاهر نمی شود و باید منتظر نمایشگری 60 هرتزی با مدت پاسخدهی 5 میلی ثانیه در «حالت سریع» باشید.

مانیتور فوق عریض دل

بنابراین اگر به دنبال مانیتورهایی فوق عریض برای گیمینگ می گردید، احتمالاً سامسونگ گزینه های بهتری برایتان داشته باشد و این مانیتور گران قیمت چیزی نیست که به دنبالش هستید. درست مثل مانیتورهای این کلاس، مانیتور دل چندان ارزان قیمت نیست و به هنگام عرضه در روز بیست و ششم اکتبر، قیمتی معادل 1700 دلار خواهد داشت که از دو مانیتور 4K با ابعاد متوسط هم گران تر است.

اما اگر به دنبال مشخصاتی ضعیف تر هستید هم جای نگرانی نیست و دل گزینه های دیگری برایتان دارد. به عنوان مثال مانیتور UlstraSharp 32 4K USB-C از اتصالی ساده و استاندارد DisplayHDR 400 پشتیبانی کرده و با قیمت 1100 دلار از راه می رسد. از طرف دیگر مانیتور UltraSharp 34 Curved USB-C هم رزولوشن عریض 3440x1440 را با قیمت 1150 دلار در اختیارتان می گذارد. و اگر هم به دنبال تجربه ای ساده تر باشید، مانیتورهای UltraSharp 24 و UltraSharp 27 با حاشیه هایی بسیار اندک و چند پورت USB-C به ترتیب با یمت 350 و 600 دلار قابل خرید هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی