ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۹
تکنولوژی

به‌روزرسانی جدید خانواده گلکسی اس 9 کیفیت تصاویر سلفی را بهبود می‌دهد

سامسونگ طی ماه گذشته میلادی به روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت 9 عرضه کرد که با هدف بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین این فبلت توسعه یافته بود. حالا آپدیت مشابهی از سوی سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۰

سامسونگ طی ماه گذشته میلادی به روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت 9 عرضه کرد که با هدف بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین این فبلت توسعه یافته بود. حالا آپدیت مشابهی از سوی سامسونگ برای موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده که بهبودهایی برای دوربین سلفی را با خود به ارمغان می آورد.

در لیست تغییرات این به روزرسانی گفته می شود که دوربین سلفی حالا به هنگام تصویربرداری در شرایط نسبتاً کم نور، چهره افراد را روشن تر از سابق می کند. در حال حاضر دقیقا نمی دانیم که این قابلیت چطور کار می کند اما باید امیدوار بود که شکلی مصنوعی به تصاویر کاربران نبخشد و حداقل میزان شدت روشنایی به صورت دستی قابل تغییر باشد.

گذشته از بهبود توانایی های دوربین سلفی، به روزرسانی جدید سامسونگ پچ امنیتی اندروید در اکتبر 2018 را نیز شامل می شود که پیشتر برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده بود.

باید افزود که آپدیت سامسونگ حجمی معادل 244 مگابایت داشته و از همین حالا در کشور آلمان در دسترس است؛ کاربران کشورهای دیگر از جمله ایران هم احتمالاً در آینده بسیار نزدیک قادر به دریافت این آپدیت با ورژن های فرمور G960FXXU2BRJ3 و G965FXXU2BRJ3 روی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی