ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: نسخه آزمایشی فصل جدید فیفا موبایل منتشر شد

برای فصل جدید، هر دو کمپانی کونامی و الکترونیک آرتز انتظارات طرفداران از دو بازی فوتبالی موبایل‌شان را بالا برده‌اند. کونامی که اوایل ماه بتای محدود PES 19 Mobile را منتشر کرد، با تغییر موتور ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

برای فصل جدید، هر دو کمپانی کونامی و الکترونیک آرتز انتظارات طرفداران از دو بازی فوتبالی موبایل‌شان را بالا برده‌اند. کونامی که اوایل ماه بتای محدود PES 19 Mobile را منتشر کرد، با تغییر موتور بازی به آنریل انجین ۴ برنامه دارد تا فوتبال را واقعی‌تر از همیشه به تلفن‌های هوشمند بیاورد.

به موازات ژاپنی‌ها، الکترونیک آرتز نیز به تازگی از فصل جدید فیفا موبایل رونمایی کرده و اطلاعات بیشتری از این عنوان را با بازیکن‌ها به اشتراک گذاشته است. با توجه به ادعای سازنده بازی از پایه دوباره توسعه یافته و در نتیجه این اتفاق، بازیکن‌ها دوباره مدل‌سازی شده‌اند و چهره‌ها بهتر از همیشه هستند.

فیفا موبایل جدید

همچنین دقت انیمیشن‌ها بهبود داشته تا یک تجربه روان و پیشرفته‌تر از هر بازی فوتبالی دیگری روی موبایل داشته باشید. اما جدا از تغییرات مثبت گرافیکی، سیستم ضربه آزاد کاملا جدید شده و یک سری حرکات متفاوت را نیز برای بازی شاهد هستیم؛ تغییر گام، مسیر و Heel-to-Heel (نگه داشتن توپ و حرکت آن با پای عقبی) از جمله دریبل‌های جدیدی به شمار می‌آیند که به بازی راه یافته‌اند.

بتا تا ۱ نوامبر (۱۰ آبان) ادامه خواهد داشت و با ورود به این صفحه، می‌توانید شانس خود را برای تجربه این نسخه امتحان کنید. اگر در دانلود بازی با مشکل مواجه شدید، از این لینک کمک بگیرید. هرچند پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه نسخه نهایی دست نگه دارید. نسخه نهایی فیفا موبایل ۲۰۱۸ در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) به انتشار می‌رسد. بد نیست بدانید PES 19 Mobile هم آذر-دی امسال منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی