ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر 6.66 اینچی از راه خواهد رسید

منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ اخیراً مدعی شده اند که موبایل گلکسی نوت 10 سال آینده همراه با نمایشگر 6.66 اینچی از راه خواهد رسید. این اطلاعات ظاهراً بنابر لیست مشخصاتی به دست آمده که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ اخیراً مدعی شده اند که موبایل گلکسی نوت 10 سال آینده همراه با نمایشگر 6.66 اینچی از راه خواهد رسید. این اطلاعات ظاهراً بنابر لیست مشخصاتی به دست آمده که سامسونگ موبایل در اختیار سامسونگ دیسپلی گذاشته تا این واحد قادر به آغاز تولید پنل سوپر امولد دستگاه باشد.

گلکسی نوت 9، پرچمدار فعلی سامسونگ نمایشگری 6.4 اینچی دارد و با فرض اینکه نسبت ابعاد نمایشگر آن دچار تغییر نشود، نمایشگر گلکسی نوت 10 حدوداً 8 درصد فضای قابل استفاده بیشتر نسبت به مدل امسال خواهد داشت. گفتنی است که آیفون Xs Max اپل گرچه نمایشگری 6.5 اینچی دارد اما به خاطر نسبت ابعاد و بریدگی بالای پنل، در واقع فضای قابل استفاده کمتری نسبت به نوت 9 در اختیار کاربر می گذارد.

گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 هم اکنون با نام رمز «دا وینچی» در حال توسعه است و گفته می شود که علت انتخاب این نام، به بهبود قابلیت های قلم S Pen اشاره دارد. حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر قرار است راه خود را به این دستگاه باز کند و حتی برخی از شایعات از توسعه این موبایل به صورت تاشو حکایت داشته اند که البته اندکی دور از ذهن به نظر می رسد.

در صورتی که برایتان سوال شده که چطور سامسونگ مشخصات نمایشگر گلکسی نوت 10 را به همین زودی تعیین کرده، باید برای توضیح گفت که کره ای ها ظاهراً به دنبال مدت زمان توسعه بیشتر هستند تا محصولی بهتر به دست مشتریان خود برسانند. به همین ترتیب، طراحی موبایل گلکسی اس 10 هم در ماه آوریل گذشته نهایی شد اما تا فوریه 2019 و برگزاری کنگره جهانی موبایل خبری از رونمایی رسمی آن نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی