ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردزنی احتمالی اپل در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ با استقبال بالا از آیفون XR

گزارش شده که مدل های مختلف آیفون XS فروش سریع و مطلوبی را تجربه کرده‌اند و عرضه‌ی قریب الوقوع آیفون XR و استقبال بالا از این گوشی می‌تواند موجب شود که اپل در زمینه‌ی فروش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

گزارش شده که مدل های مختلف آیفون XS فروش سریع و مطلوبی را تجربه کرده‌اند و عرضه‌ی قریب الوقوع آیفون XR و استقبال بالا از این گوشی می‌تواند موجب شود که اپل در زمینه‌ی فروش خود در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی رکوردشکنی کند.

آیفون XR

مینگ چی کو تحلیلگر معروف باور دارد که استقبال کاربران از آیفون XR به مراتب بیشتر از حد تصور بوده و ممکن است تاثیرات زیادی در میزان فروش کلی آیفون‌ها بگذارد. بر اساس گفته‌ی او اپل احتمالاً در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸، ۳۸ میلیون آیفون XR خواهد فروخت و بدین ترتیب میزان فروش کلی آیفون‌ها به ۸۰ میلیون نسخه خواهد رسید.

آیفون XR

کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده بود که ۷۷.۳ میلیون از گوشی‌های نسل قبلی آیفون‌ها را به فروش برساند. این رقم در مورد آیفون‌های به فروش رفته در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، به ۷۸.۲ موبایل می‌رسید. بدین ترتیب اگر پیش بینی‌های کو درست باشد، اپل در پایان دسامبر سال ۲۰۱۸، رکورد میزان فروش کلی آیفون‌ها در سه ماهه پایانی سال میلادی خود را می‌شکند.

البته مشخص بود کاربران از آیفون‌های XR استقبال شایانی به عمل می‌آورند چرا که مدل‌های جدید نسبت به آیفون‌های 8 سال قبل، ویژگی‌های ارتقا یافته بیشتری دارند و به مبلغ ارزانتری به فروش می‌رسند. البته باید درنظر داشت که آیفون‌ XR بر خلاف مدل‌های پیشرفته‌تر امسال یعنی آیفون XS به جای نمایشگر امولد از صفحه نمایش LCD بهره می برند.

آیفون XR

تفاوت دیگر آیفون‌ XR با پرچمداران اپل این است که قابلیت لمس سه بعدی در آنها تعبیه نشده است. به عبارت دیگر برخی ویژگی‌های پرهزینه از این آیفون‌ها حذف شده و این مسئله قیمت مناسبتری را هم برای آنها به ارمغان آورده است.

بدین ترتیب کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۷ مهرماه با صرف هزینه‌‌ای معادل ۷۷۹ دلار، ارزانترین آیفون XR را پیش خرید کنند و آن را ۴ آبان ماه دریافت نمایند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به آیفون XR اپل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی