ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی طی سه سال ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی فروخته است

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها ۳ سال است که به راه افتاده و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها ۳ سال است که به راه افتاده و طی این مدت، رسیدن به رقم فروش ۴۵ میلیونی، دستاورد قابل توجهی به حساب می‌آید.

شرکت چینی در جریان رونمایی از گوشی‌های انجوی مکس و انجوی ۹ پلاس برای بازار چین که با عنوان نسخه ۲۰۱۹ هواوی Y9 هم شناخته می شود، میزان فروش ۴۵ میلیونی سری انجوی خود را اعلام کرده است.

همانطور که می‌دانید توسعه اعضای خانواده‌ی موبایل‌های انجوی در سال ۲۰۱۵ با تولید گوشی‌های انجوی 5 و انجوی 5 اس آغاز شد تا کاربرانی که عادت ندارند، قیمت زیادی برای موبایل‌هایشان پرداخت کنند، سراغ آنها بروند. بدین ترتیب کاربران می‌توانستند با پرداخت هزینه‌ای معادل ۱۴۵ تا ۲۸۹ دلار، گوشی‌های یاد شده را خریداری کنند.

سال بعد از آن، موبایل‌های انجوی 6 و 6 اس به بازار عرضه شدند و سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد معرفی انجوی 7 و 7 پلاس بودیم. امسال این سری قدرتمندتر از گذشته ظاهر شد و سه مدل مختلف از این سری با نام‌های انجوی 8، 8 ای و 8 پلاس عرضه شده‌اند.

البته عرضه‌ی این مدل‌ها در سال ۲۰۱۸ برای هواوی بسیار آسان بوده چرا که شرکت چینی پیش از این، سخت افزار‌ سری انجوی را با نام‌های دیگر در نقاط مختلف جهان عرضه کرده است. بدین ترتیب انجوی ۹ پلاس و انجوی مکس می‌تواند طی ماه‌های آینده به رقم فروش این سری چند میلیون نسخه‌ی دیگر نیز اضافه کند.

گفتنی است انجوی ۹ پلاس از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزلوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند. علاوه بر این یک پردازنده هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ را به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی