ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پالم
تکنولوژی

پالم با معرفی موبایلی اندرویدی به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشت

هفت سال از آخرین زمانی که شاهد عرضه موبایلی از سوی پالم بودیم گذشته و حالا این شرکت با مالک، لوگو و یک گوشی جدید دوباره به بازار برگشته است. کمپانی سازنده در نخستین تلاش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

هفت سال از آخرین زمانی که شاهد عرضه موبایلی از سوی پالم بودیم گذشته و حالا این شرکت با مالک، لوگو و یک گوشی جدید دوباره به بازار برگشته است.

کمپانی سازنده در نخستین تلاش خود برای عرض اندام مجدد سعی کرده موبایلی متناسب با نیازهای عموم مردم را به بازار عرضه کند و از اینرو مشخصات آن از یک مدل اقتصادی فراتر نرفته و شامل چیپست اسنپدراگون ۴۳۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت حافظه امکان افزایش آن وجود ندارد. موبایل پالماز دیگر قابلیت های موبایل پالم می توان به باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند گوگل، سیستم شناسایی چهره و اندروید ۸.۱ که تا حد زیادی شخصی سازی شده، اشاره کرد.

در پنل جلوی گوشی نمایشگری ۳.۳ اینچی LCD قرار گرفته که تراکم پیکسلی قابل توجه ۴۴۵ را به ارمغان می آورد. شاید این نمایشگر کوچک شما را به یاد اولین گوشی اندرویدی بیندازد اما موبایل پالم به لطف دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و فلش LED از نظر تصویربرداری حرف هایی برای گفتن دارد.

از نظر بدنه این گوشی به صورت کامل از آلومینیوم و شیشه گوریلا گلس ساخته شده و از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 پشتیبانی می کند. روی بدنه اثری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون دیده نمی شود اما به پورت Type C مجهز شده است. افراد علاقمند به خرید این موبایل فعلا تنها از طریق اپراتور آمریکایی ورایزن و با قیمت ۳۴۹ دلار قادر به خرید آن هستند. علاوه بر این دستگاه مورد بحث مثل برخی ساعت های هوشمند تنها می تواند از سیستم شماره اشتراکی استفاده کند که کاربران را از همراه داشتن گوشی اصلی بی نیاز می کند.

موبایل پالم در رنگ های تیتانیومی و طلایی از راه رسیده و قاب های متنوعی همراه با آن عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Espada
    Ali Espada | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    لطفا مشخصات جوشی رو چک کنین مثل دوربین هاش چون فک کنم اشتباه نوشتین

  • nexaen
    nexaen | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    پالم اشتباهه - تلفظ درستش اینه: "پام" ؛ تلفظ پام مثل تلفظ واژه های Walk, Talk است و حرف L بیصداست. برای چک کردن تلفظ میتونین از لینک های زیر هم استفاده کنین:
    https://dictionary.cambridge.org/pronunciation/english/palm

    https://www.youtube.com/watch?v=lY5YoGU8NeE

    https://www.macmillandictionary.com/pronunciation/british/palm_2

مطالب پیشنهادی