ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نگاه نزدیک به میت ۲۰
تکنولوژی

نگاه نزدیک به میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی [تماشا کنید]

میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو آخرین پرچمدارهای دنیای اندروید هستند که به واسطه چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ قدرت پردازش در این زمینه را به سطح جدیدی ارتقا داده اند. به گفته هواوی این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳

میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو آخرین پرچمدارهای دنیای اندروید هستند که به واسطه چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ قدرت پردازش در این زمینه را به سطح جدیدی ارتقا داده اند. به گفته هواوی این چیپست با بهره گیری از هسته های Cortex A76، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 و پشتیبانی از رم LPDDR4X یک سر و گردن بالاتر از دیگر تراشه های موبایل و حتی A12 بیونیک قرار دارد.

نحوه چینش سنسورهای دوربین نیز یکی دیگر از نقاط تمایز سری میت ۲۰ با پرچمدارهای دیگر است. در حالی که پیش از این شاهد پیکربندی های افقی و عمودی بودیم، این‌بار هواوی حسگرها و فلش را به صورت مربعی کنار هم قرار داده است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میت 20 نیز به لطف فناوری شارژ سریع در ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه میت ۲۰ و ۲۰ پرو شارژ معکوس است که امکان تامین انرژی دستگاه های سازگار با Qi را فراهم می سازد.

مهندسان هواوی برای افزایش جذابیت ظاهری موبایل سیستم اسپیکر را از اساس باز طراحی کرده و آن را با درگاه USB-C یکپارچه کرده اند. علاوه بر این در تمامی گوشه های بدنه انحنایی به چشم می خورد که ظاهرا از خودروهای سوپر اسپرت الهام گرفته شده است. رنگ شفقی از گزینه های جذابی است که هواوی برای میت ۲۰ در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پروفسور قنبری
    پروفسور قنبری | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    باید به احرام هواوی به ایستیم و کلاه از سر برداریم. یک شرکت چقدر میتونه پله های ترقی و با سرعت طی کنه.کاری ک ال جی و سونی با اون قدمت و تجربه نتونستن و البته نوکیا. هواوی واقعا دیگه داره واسه خودش اسم و رسم معتبری دست و پا میکنه از این لحاظ که تا چند وقت پیش میگفتیم کی 800دلار میده هواوی ولی الان با این همه نو آوری و کیفیت اثبات شده ادم به سمت کشیده میشه

    • MATELF
      MATELF | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

      ?

  • MATELF
    MATELF | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    خداااا اپل و سامسونگ چجوری روشون میشه دیگه پرچمدار بزنن

مطالب پیشنهادی