ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

روش متفاوت کرمان موتور برای آگاه سازی مشتریان؛ استفاده از IGTV اینستاگرام

در چند سال اخیر شبکه های اجتماعی روز به روز فراگیر تر شده اند و حالا چند وقتی است که شرکت های داخلی نیز به فکر استفاده از این ابزار ارتباطی برای تماس با مشتریان ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

در چند سال اخیر شبکه های اجتماعی روز به روز فراگیر تر شده اند و حالا چند وقتی است که شرکت های داخلی نیز به فکر استفاده از این ابزار ارتباطی برای تماس با مشتریان خود افتاده اند. البته که در صنعت خودروسازی معمولا ایران خودرو و سایپا خلاقیت چندانی برای کمک گرفتن از این شیوه های جدید ندارند اما در میان خودروسازان خصوصی شرکت هایی نظیر کرمان موتور به شکل هوشمندانه تری خود را با دنیای مدرن تطبیق می دهند و امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

مثال خوب برای چنین رویکردی استفاده از تلویزیون اینترنتی اینستاگرام یا IGTV است که در قالب سلسله برنامه های هفتگی با عنوان "چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور" انجام می شود. هدف کرمان موتور از تولید این سری برنامه ها، آشنایی مشتریان با امکانات خودروهای تولیدی این شرکت و نحوه استفاده صحیح از این تجهیزات است.

جالب است بدانید که براساس برآوردها تنها عده اندکی از مشتریان به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای خودرو خود می پردازند و حتی این رقم در کشورهای خارجی نیز به ندرت از ده درصد فراتر می رود. حالا اما به لطف برنامه چهارشنبه های آموزشی، اقبال مشتریان در مورد آشنایی با تجهیزات و امکانات و نکات مهم در تعمیر و نگهداری خودرو ها افزایش یافته است و نتیجه این راهکار در بلند مدت، کاهش مشکلات ناشی از عدم استفاده صحیح و جلوگیری از ضرر و زیان مشتریان در پی احتمال خدشه دار شدن گارانتی خودروها خواهد بود.

تاکنون بررسی کامل آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی جک s5 توسط IG-TV کرمان موتور در قالب این برنامه ها انجام شده و در قدم بعدی نوبت به بررسی امکانات و آپشن های نسل جدید هیوندای آزرا در صفحه ویژه کرمان موتور برای خودروهای هیوندای خواهد رسید.

کرمان موتور در تعامل با مشتریان خود در قالب نظر سنجی هایی به بررسی مهمترین نیازهای ایشان می پردازد تا در نهایت بتواند محتوای کاربردی و مورد نظر مشتریان را در قالب برنامه چهارشنبه های آموزشی تولید کند. شما نیز می توانید با استفاده از آدرس www.instagram.com/kermanmotor این مجموعه برنامه ها را پیگیری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی