ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت 20 آر اس با همکاری پورشه دیزاین معرفی شد

بالاخره هواوی طی رویداد به خصوص از پرچمداران جدیدش یعنی میت 20 و میت 20 پرو خود رونمایی نمود. حال مشخص شده که گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین نیز قرار است در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

بالاخره هواوی طی رویداد به خصوص از پرچمداران جدیدش یعنی میت 20 و میت 20 پرو خود رونمایی نمود. حال مشخص شده که گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین نیز قرار است در دسترس قرار گیرد تا کاربران بتوانند این نسخه لوکس را خریداری کنند.

این گوشی همانند مدل‌ های مشابه قبلی یعنی موبایل‌ Mate RS پورشه دیزاین با همکاری گروه «پورشه دیزاین» طراحی شده و ویژگی‌ های نسخه‌ های پیشین این مدل‌ ها نظیر بدنه‌ی چرمی را به همراه خواهد داشت.

پیشتر Christian Schwamkrug سرپرست گجت‌ های پورشه دیزاین بارها عنوان کرده که بریدگی بالای نمایشگر، زیبای ظاهری موبایل‌ ها را می‌گیرد. به همین دلیل گوشی مذکور از یک صفحه نمایش اولد ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن  ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۱۹ استفاده می‌کند که بریدگی بالای نمایشگر در آن به چشم نمی خورد.

هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین از یک چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. علاوه بر این نسخه پورشه دیزاین پرچمدار جدید از ماژول دوربین سه گانه‌ی لایکا میت 20 پرو استفاده خواهد کرد که شامل سنسور فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز عریض ۴۰ با گشودگی f/1.8، و لنز تله فتوی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 می‌شود.

با این وجود بر خلاف این پرچمدار، آرایه‌ی دوربین یاد شده دیگر بیرون زدگی ندارد که این مسئله ظاهر شیکی به بدنه‌ی پشتی این موبایل لوکس بخشیده است.

حسگر اثر انگشت زیر نمایش، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و شارژر ۴۰ واتی از دیگر مشخصات منحصر به فرد این نسخه‌ی لوکس به شمار می‌رود. ضمن اینکه یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

نسخه‌ی لوکس این موبایل قرار است در دو رنگ مشکی کامل و مشکی/قرمز به بازار عرضه شود و کاربران می‌توانند نسخه پورشه دیزاین هواوی میت 20 آر اس را با صرف هزینه‌ای معادل ۱۹۶۰ یا ۲۰۹۵ دلار آن را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mehdi Sajed
    Mehdi Sajed | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    مثل یه رویاست ........

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    امروز هواوی ترکوند مثل معرفی سری میت ده که اوناهم حتی به قول منبع های آمریکایی بهترین های سال بودن

  • kamran05
    kamran05 | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    قطعا گلکسی نوت ۹ گوشی بهتری هست

    • MATELF
      MATELF | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

      قطعا شما نمیدونی داری چی میگی

مطالب پیشنهادی