ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا ایکس ۷
تکنولوژی

نوکیا ایکس ۷ معرفی شد؛ ۶ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۷۱۰

در حالی که تنها چند روز از معرفی نوکیا ۳.۱ سپری می شود، HMD Global میان رده جدیدی به نام نوکیا ایکس ۷ را معرفی کرده است. نوکیا ایکس ۷ نیز مانند اغلب موبایل های مختص چین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

در حالی که تنها چند روز از معرفی نوکیا ۳.۱ سپری می شود، HMD Global میان رده جدیدی به نام نوکیا ایکس ۷ را معرفی کرده است.

نوکیا ایکس ۷ نیز مانند اغلب موبایل های مختص چین در کنار قیمت رقابتی از مشخصاتی نزدیک به پرچمدارها بهره برده و احتمالا تحت نام نوکیا ۷.۱ پلاس به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد.

مشخصات این گوشی شامل نمایشگر ۶.۱۸ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080p است که طبق معمول این روزها یک بریدگی فوقانی نیز در ان خودنمایی می کند. از مزیت های این اسمارت فون می توان به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۷۱۰ اشاره کرد.نوکیا ایکس ۷محصول جدید نوکیا در سه پیکربندی مختلف از راه می رسد که شامل مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

HMD مطابق معمول تمرکز زیادی را صرف ماژول تصویربرداری کرده و از اینرو دوربین اصلی نوکیا ایکس ۷ با پیکربندی دوگانه به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 با گشودگی دیافراگم f/1.8 و قابلیت های لرزشگیر اپتیکال و تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مجهز است. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوم با گشودگی دیافراگم f/2.4 نیز قابلیت سنجش عمق را به همراه دارد.

در پنل جلو هم حسگر تصویربرداری ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که با ترکیب داده‌های چند پیکسل در یک پیکسل واحد، به افزایش کیفیت تصاویر در محیط های با نور کم کمک می کند.

از قابلیت های دیگر نوکیا ایکس ۷ می توان به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، سنسور اثر انگشت فیزیکی و اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد که قرار است بعدا به اندروید پای نیز به روزرسانی شود.

قیمت این گوشی برای نسخه پایه با ۴ گیگابایت رم ۲۴۶ دلار و برای نسخه ۶ گیگابایتی ۳۶۰ دلار عنوان شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    تازه یادتون افتاد اینو ۲۳ مهر معرفی کرد قبل از هواوی.

مطالب پیشنهادی