ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نبردهای حماسی در جدیدترین تریلر بازی Battlefield V [تماشا کنید]

ساعاتی قبل، استودیو دایس تریلر جدیدی را از بخش داستانی بازی Battlefield V منتشر کرد. بخش داستانی این بازی همانند نسخه‌ی پیشین سری، یعنی Battlefield 1 با نام War Stories شناخته می‌شود و قرار است داستان چندین ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

ساعاتی قبل، استودیو دایس تریلر جدیدی را از بخش داستانی بازی Battlefield V منتشر کرد. بخش داستانی این بازی همانند نسخه‌ی پیشین سری، یعنی Battlefield 1 با نام War Stories شناخته می‌شود و قرار است داستان چندین شخصیت متفاوت از ارتش‌های مختلف و درگیر در جنگ جهانی دوم را به نمایش بگذارد.

جدیدترین تریلر بازی Battlefield V را می‌توان یک ویدیو الهام بخش و انگیزشی دانست که راوی در بخش‌هایی از آن درباره‌ی فاش شدن ماهیت واقعی انسان‌ها در لحظات حساس جنگ صحبت می‌کند. این ویدیو پیش از اینکه بخواهد روی جنگ و چهره‌ی خونین آن تمرکز کند، سعی می‌کند تا جنبه‌ی انسانی جنگ را به تصویر بکشد. همچنین در بخش‌های پایانی تریلر شاهد به تصویر کشیده شدن لحظاتی حماسی و هیجان انگیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر حدوداً 3 دقیقه‌ای را مشاهده کنید:

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، بخش War Stories بازی Battlefield V چندین داستان مختلف با شخصیت‌های اصلی متفاوت را روایت می‌کند: در بخش Nordlys، کاربر کنترل یکی از سربازهای زن نروژی را بر عهده می‌گیرد؛ در بخش Under No Flag کاربر به عنوان یک سرباز انگلیسی به انجام ماموریت در پشت خطوط دشمن می‌پردازد؛ در بخش Tirailleur سربازهای سنگالی ارتش فرانسه را مشاهده می‌کنیم و در نهایت نیز بخش The Last Tiger قرار می‌گیرد که داستان یکی از اعضای خدمه تانک تایگر آلمانی را روایت می‌کند.

پس از اینکه بازی Battlefield V به صورت رسمی معرفی شد، جنجال‌های بسیاری به خاطر شخصیت زن مو قرمز که دستی مکانیکی داشت به وجود آمد. بسیاری از طرفداران عقیده داشتند که زنان در خطوط مقدم جنگ جهانی دوم حضور نداشتند و در نتیجه بازی از لحاظ تاریخی زیر سوال می‌رود. گسترش این جنجال‌ها بالاخره شرکت الکترونیک آرتز را به واکنش داشت و مدیر بخش طراحی این شرکت طی مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر از زن‌ها در این بازی خوشتان نمی‌آید، آن را نخرید.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Battlefield V در تاریخ 27 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.همچنین مدتی قبل نسخه‌ی بتای این بازی به صورت عمومی منتشر شد که برای مطالعه‌ی بررسی آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی