ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi Mix 3
تکنولوژی

شیائومی Mi Mix 3 با ۱۰ گیگابایت رم و پشتیبانی از 5G معرفی می‌شود

شیائومی اخیرا تبلیغات جدیدی را پیرامون پرچمدار Mi Mix 3 منتشر کرده که از سخت افزار فوق العاده آن خبر می دهد. در حالی که حدود هفت ماه از معرفی  Mi Mix 2s می گذرد، کاربران ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

شیائومی اخیرا تبلیغات جدیدی را پیرامون پرچمدار Mi Mix 3 منتشر کرده که از سخت افزار فوق العاده آن خبر می دهد.

در حالی که حدود هفت ماه از معرفی  Mi Mix 2s می گذرد، کاربران شیائومی بی صبرانه منتظر ارائه مدل بعدی این سری هستند . کمپانی چینی اخیرا با انتشار پوستری تبلیغاتی آتش این اشتیاق را بیشتر کرده و بر اساس آن Mi Mix 3 با رم ۱۰ گیگابایتی و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G بسیاری از پرچمدارهای کنونی را به چالش خواهد کشید.

این کمپانی با انتشار این پوستر در حساب رسمی «ویبو» از Mi Mix 3 به عنوان نخستین موبایل تجاری 5G نام برده است. در کنار این قابلیت ها ویژگی های هیجان دیگری از قبیل دوربین سلفی کشویی و نمایشگر بدون حاشیه نیز قرار گرفته اند. Mi Mix 3وظیفه پردازش داده ها در پرچمدار آتی شیائومی بر عهده چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بوده و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت چینی، شیائومی Mi Mix 3 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره مند بوده و باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

از نظر تصویربرداری نیز دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی در پنل عقب جای گرفته است. دوربین سلفی اما مهیج تر بوده و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی آن در زمان نیاز از بدنه بیرون آمده و جای ثابتی را روی نمایشگر اشغال نخواهد کرد.

بر اساس برخی گمانه زنی ها این موبایل در دو نسخه با پنل پشتی شیشه ای و سرامیکی از راه می رسد. ظاهرا مدل پایه نسخه شیشه ای با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۵۱۰ دلار و مدل سرامیکی با همین مشخصات ۶۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

طی ۸ روزی که تا رونمایی از این پرچمدار در مرکز ورزشی «نانجینگ» باقی مانده احتمالا شاهد انتشار پوسترهای تبلیغاتی بیشتری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Babak Naderi
    Babak Naderi | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    اگه همینو شرکت اپل یا سامسونگ ساخته بود بازی با ارغام نبود و میشدن خدای تکنولوژی؟ تعصب بیجات باعث شده حسادتت ب برندای نو ظهور خیلی خودشو نشون بده .بیاین اسم پرست نباشیم

    • Bardia Ath
      Bardia Ath | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

      شرکتهای دیگه هم اینکارو بکنن موضع من همینه عزیز دل
      خودم نوت ۸ دارم با ۶ گیگ رم ک اصلا کاربردشو نفهمیدم

  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    نه 5G کاربردی داره نه ده گیگ رم
    بازی با اعداد نزد چینیها تمامی نداره

مطالب پیشنهادی