ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل گیمینگ
تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده از موبایل گیمینگ بلک شارک ۲ پیش از رونمایی

در گزارشاتی که بر اساس یک طراح گرافیکی لو رفته منتشر شده‌ بودند، رونمایی از بلک شارک جدید احتمالا تا اول آبان ماه اتفاق خواهد افتاد. اگرچه بلک شارک یا شیائومی هنوز این خبر را تایید ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

در گزارشاتی که بر اساس یک طراح گرافیکی لو رفته منتشر شده‌ بودند، رونمایی از بلک شارک جدید احتمالا تا اول آبان ماه اتفاق خواهد افتاد. اگرچه بلک شارک یا شیائومی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند اما حالا انتشار تصاویر زنده از نسخه جدید این گمانه زنی ها را تقویت کرده است.

با توجه به عکس‌های منتشر شده، بلک شارک ۲ از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه‌ی اول است. حاشیه‌های کناری این گوشی نازک‌تر نشده‌اند اما تغییرات جزئی را به خود می‌بینند. یکی از تغییرات قرارگیری اسپیکر این تلفن است که دیگر مثل گذشته در راستای لنز دوربین جلو قرار نگرفته و حالا به قاب بالایی نزدیک تر است.

انتظار می رود این تغییرات در اسپیکر به معنای صدای استریوی قوی‌تر باشد. بخش پایینی این تلفن هوشمند هم نازک شده و دیگر خبری از حسگر اثر انگشت در آن نیست.

در پنل پشتی گوشی تغییرات بیشتری را شاهد هستیم. دیگر خبری از پلاستیک مثلثی شکل نسخه‌ی قبل نیست. به جای آن، حالا لوگوی شیشه‌ای بلک شارک قرار قرار گرفته که در زیر آن چراغ RGB کار گذاشته شده است.

بلک شارک ۲ از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره‌مند شده دو دوربین وسط حسگر اثر انگشت و فلش LED‌ قرار گرفته‌اند. فلش LED در بالای لنز‌ها قرار دارد و حسگر اثر انگشت زیر آن‌هاست. چهار مورد گفته شده دقیق زیر هم و در یک راستا قرار گرفته‌اند.

مشابه گوشی قبلی بلک شارک، در نسخه‌ی دوم هم شاهد دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هستیم. سومین دکمه‌ای که در تصاویر قابل مشاهده است، احتمالا دکمه‌ی Shark Key باشد که در صورت فشار دادن توان دستگاه برای پردازش اطلاعات افزایش می‌یابد.

انتظار می‌رود بلک شارک ۲ اول آبان ماه معرفی گردد. نسخه‌ی اولیه هم احتمالا به زودی به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی