ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مپس حالا ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را هم نشان می‌دهد

با تلاش شرکت‌هایی مثل تسلا، خودروهای برقی کم کم در سراسر دنیا در حال فراگیر شدن هستند و همین نیاز به ایستگاه‌های شارژ این خودروها را افزایش می‌دهد. گوگل مپس به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

با تلاش شرکت‌هایی مثل تسلا، خودروهای برقی کم کم در سراسر دنیا در حال فراگیر شدن هستند و همین نیاز به ایستگاه‌های شارژ این خودروها را افزایش می‌دهد. گوگل مپس به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های نقشه پیشرو و پرطرفدار، تصمیم گرفته که رانندگان این خودروها را برای رسیدن به نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ بهتر راهنمایی کند.

کاربران گوگل مپس از این پس می‌توانند با جستجوی عباراتی مثل "EV charging" یا "EV charging stations" از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ باتری خودرو به خود با خبر شده و به سوی آن مسیریابی کنند.

نقشه گوگل به غیر از نمایش ایستگاه‌ها، می‌تواند به شما بگوید که هر کدام دارای چه مدل پورتی بوده و چه تعداد پورت دارند و همچنین سرعت شارژ در هر کدام از ایستگاه‌ها با هم چقدر تفاوت دارد. ضمنا تصاویر، نظرات و نمره‌های اعطا شده توسط کاربران به هر ایستگاه را هم می‌توانید در صفحه مربوط به هر کدام مشاهده کنید.

این ویژگی جدید به آخرین نسخه گوگل مپس برای iOS و اندروید اضافه شده و در حال حاضر کاربران کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا و نیوزیلند می‌توانند از آن برای یافتن ایستگاه‌های شارژ تسلا، Chargepoint، Blink و سایر سرویس‌ دهنده‌های موجود استفاده نمایند.

به گفته گوگل، نسخه دسکتاپ اپلیکیشن هم به زودی این قابلیت را دریافت خواهد کرد. برای دانلود آخرین نسخه گوگل مپس برای موبایل می‌توانید همین حالا به اپ‌استور یا گوگل‌پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی