ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای از انتشار یک اپلیکیشن مستقل برای ساعت های هوشمند خبر داد

اسپاتیفای محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی دنیاست و روز به روز به محبوبیت آن اضافه می‌شود. در راستای همین موضوع، تیم سازنده این اپ به تازگی از انتشار اپلیکیشنی مستقل برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

اسپاتیفای محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی دنیاست و روز به روز به محبوبیت آن اضافه می‌شود. در راستای همین موضوع، تیم سازنده این اپ به تازگی از انتشار اپلیکیشنی مستقل برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS خبر داده است.

این اپلیکیشن رایگان، از ماه نوامبر به طور اتوماتیک روی ساعت‌های Fossil Gen 4 و Michael Kors Access Runway نصب خواهد شد و سایر برندها نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند.

به لطف تعامل مستقیم این اپ با سرویس اسپاتیفای، دیگر لازم نیست که برای دسترسی به آخرین آهنگ‌های پخش شده گوشی‌ را از جیب‌تان در بیاورید. بلکه همه کارها از جمله پخش و توقف موزیک، رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی و دسترسی به پلی‌لیست‌ها را می‌توانید از روی اپلیکیشن مستقل ساعت هوشمند انجام بدهید.

اما یکی از قابلیت‌های خوب نسخه Wear OS، سادگی اضافه کردن آهنگ‌های جدید به آهنگ‌های محبوب شماست. کافیست هنگام پخش یک آهنگ روی آیکن قلب در صفحه اشاره کنید تا آن را به فهرست موسیقی‌های محبوبتان بیفزایید.

به گفته تیم اسپاتیفای، اپلیکیشن مستقل Wear OS به طور دائم و پیوسته و از طریق Spotify Connect می‌تواند به اسپیکر و سایر وسایل هوشمند منازل کاربران نیز متصل شود.

این اپلیکیشن تقریبا دو هفته دیگر برای کلیه ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی