ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ضد تبلیغ برای پرچمدار فورد؛ فراخوان گسترده FORD GT به دلیل نشت روغن و احتمال آتش سوزی

فورد به عنوان سازنده پر فروش ترین خودروی بازار انگلستان یعنی فیستا، 194 دستگاه از سوپر خودرو نیم میلیون دلاری تولید محدود خود یعنی GT افسانه ای را به دلیل نشت روغن سیستم هیدرولیکی فراخوانده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۸

فورد به عنوان سازنده پر فروش ترین خودروی بازار انگلستان یعنی فیستا، 194 دستگاه از سوپر خودرو نیم میلیون دلاری تولید محدود خود یعنی GT افسانه ای را به دلیل نشت روغن سیستم هیدرولیکی فراخوانده است. مطابق با جدیدترین فراخوان فورد این احتمال وجود دارد که در فورد GT سوپاپ مسدود کننده روغن دچار نشتی شود. این روغن در بخش بال عقب قرار گرفته است و می تواند به بخش های داغ شده توسط اگزوز راه پیدا کند و به این ترتیب احتمال آتش گرفتن خودرو وجود دارد.

فراخوان فورد

طبق اعلام فورد یکی از مدل های GT در کشور آلمان به این دلیل آتش گرفته و نابود شده است.

خودروهای تولید شده از تاریخ 6 دسامبر 2016 تا 21 جولای سال جاری شامل این فراخوان فورد می شوند. مشکل به وجود آمده با یک آپدیت نرم افزاری با کم کردن فشار کاری سیستم روغن، اصلاح خواهد شد. البته بعضی از مدل ها نیازمند استفاده از چک والو، فیلتر و اورینگ جدید هستند.

به طور کلی هرچند نسل جدید سوپر خودرو افسانه ای فورد یعنی GT توانست رکوردهای درخواست برای یک سوپرخودرو را جا به جا کند اما این نسل جدید موفقیت شگرفی در زمینه عملکرد فنی از خود به جای نگذاشته است. بسیاری فورد را به دلیل استفاده از یک موتور 6 سیلندر در این خودرو سرزنش می کنند. همچنین کیفیت نه چندان جالب قطعات داخل اتاق یکی از دیگر انتقاداتی است که به فورد GT وارد می شود. این سوپر خودرو در تعداد بسیار محدود با تیراژ 500 دستگاهی تولید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

    هر روز داریم خبر فراخوان شرکت های بزرگ ماشین سازی رو میبینیم و میخونیم،فورد و تسلا و غیره
    اما ایران خودرو و سایپا یکبار هم فراخوان ندادن
    این نشان برتری ماشین سازی ایران نسبت به صنعت ماشین سازی امریکا،آلمان،فرانسه و غیره است

  • Babak Naderi
    Babak Naderi | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    کوروت خیلی زیباترو قویتره و ارزون تر فورد جی تی خیلی کاردرسته ولی ب نظر من کوروت بدرد هم پیست هم شهر میخوره اما جی تی بدرد استفاده روزمره نمیخوره خلاصه کوروت خیلی بهتره اینم بگم فقط ب نظر من .باز فک نکنین گفتم فورد بده ک سرم خراب بشین من نظر شخصیمو گفتم

  • amir big
    amir big | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    رنگ سفیدش خداست

مطالب پیشنهادی