ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتیوب
تکنولوژی

ثبت نام تسترهای نسخه بتای اپلیکیشن یوتیوب آغاز شد

گوگل ساعاتی پیش از آغاز برنامه بتای جدیدی برای کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن یوتیوب خبر داده است. یوتیوب بتا افرادی را هدف گرفته که می‌خواهند پیش از دیگران و قبل از آنکه آپدیت‌های رسمی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

گوگل ساعاتی پیش از آغاز برنامه بتای جدیدی برای کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن یوتیوب خبر داده است. یوتیوب بتا افرادی را هدف گرفته که می‌خواهند پیش از دیگران و قبل از آنکه آپدیت‌های رسمی از راه برسند، به خصوصیات آزمایشی این اپلیکیشن محبوب دسترسی پیدا کنند.

ظاهرا برنامه بتای جدید برای کلیه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها آزاد شده، اما گوگل از شرکت‌کنندگان در این برنامه خواسته که قابلیت‌های معرفی شده در نسخه بتا را عمومی نکرده و تا انتشار آپدیت رسمی در جایی به اشتراک نگذارند.

یوتیوب

اگر شما هم دوست دارید که به تسترهای نسخه بتای اپ بپیوندید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید که هر زمان که خواستید نیز با مراجعه به یک صفحه اینترنتی توانایی خروج از برنامه بتا را خواهید داشت.

  • به صفحه ثبت نام در برنامه بتای یوتیوب بروید (شاید لازم باشد که در حساب کاربری گوگل خود ورود کنید)
  • گزینه Become a tester را انتخاب کنید
  • دستورات ذکر شده را دنبال کرده تا به تستر بتای یوتیوب تبدیل شوید

مثل تمام اپلیکیشن‌های بتا، ممکن است نسخه بتای یوتیوب هم در بعضی قابلیت‌ها ناپایدار بوده و حاوی باگ و مشکلاتی باشد. بنابراین پیش از ورود به برنامه این مسئله را هم مد نظر قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی