ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک می‌خواهد یک ربات مبارز به سبک انیمه‌ها بسازد

آخرین توییت‌های «ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیس ایکس طرفداران انیمه‌ها را هیجان زده کرده است. این توییت کوتاه بدون اشاره به جزئیات بیشتر از علاقه ماسک به ساخت یک ربات غول پیکر خبر می دهد: حالا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

آخرین توییت‌های «ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیس ایکس طرفداران انیمه‌ها را هیجان زده کرده است.

این توییت کوتاه بدون اشاره به جزئیات بیشتر از علاقه ماسک به ساخت یک ربات غول پیکر خبر می دهد:

حالا وقت آن است که یک مکا بسازیم

توییت عجیب مذکور با فاصله‌ی نسبتا کوتاهی بعد از ابراز علاقه‌ی ماسک به انیمه‌ی موفق Your Name منتشر شده که در مدت کوتاهی تبدیل به پربیننده‌ترین انیمه‌ی تاریخ شد. البته مثل بسیاری از توییت‌های قبلی ایلان ماسک، باید با شک و تردید به این توییت نگاه کرد.

ایلان ماسک با منتشر کردن تریلری از Your Name علاقه‌اش به این انیمه را به صورت عمومی ابراز کرد.

Neon Genesis Evangelion

موضوعی که نظر بسیاری از طرفداران این سبک را به خود جلب کرد و بسیاری از کاربران از او راجع به دیگر انیمه‌های مورد علاقه‌اش پرسیدند. یکی از کاربران توییتر به ماسک لقب «weeblon Musk» را داد که معمولا به طرفداران خارجی فرهنگ شرق آسیا اعطا می‌شود.

بعد از ابراز علاقه‌ی ماسک به فیلم‌هایی نظیر Spirited Away و Princess Mononoke و همچنین انیمه‌هایی نظیر Neon Genesis Evangelion، در توییتی جداگانه اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده که یک «مکا» بسازد. اما طبق معمول ایلان ماسک از ارائه‌ی توضیحات بیشتر امتناع کرد.

اخیرا مدیر عامل تسلا با مشکلات حقوقی بسیاری دست به گریبان شده است. روز سه شنبه بود که ماسک و تسلا پرداخت جریمه‌ی ۴۰ میلیون دلاری را پذیرفتند و شرکت تسلا موظف شد تا توجه بیشتری در ارتباطات ماسک و سرمایه گذاران شرکت داشته باشد.

رباتی پنج متری به نام Eagle Prime که برای مسابقات Megabots Giant Robot Dual League آماده شده است

همچنین ماه گذشته غارنورد بریتانیایی یعنی «ورنون آنسورث» از ایلان ماسک شکایت کرد. دلیل این شکایت توهین‌های ایلان ماسک در توییتر به وی بود.

ورنون آنسورث در عملیات نجات کودکان فوتبالیست تایلندی که در یک غار محصور شده بودند فعالیت داشت و پس از انجام عملیات، اختراعات ایلان ماسک را بیهوده خواند. موضوعی که منجر به واکنش ایلان ماسک شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی