ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه فرمت PDF را به JPG تبدیل کنیم؟

فرمت PDF یکی از بهترین و همچنین پرکاربردترین فرمت‌هاست که به طور متداول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما علیرغم اینکه این فرمت یکی از مفید‌ترین‌ فرمت‌ها لقب گرفته، همچنان با محدودیت‌هایی رو به روست. به ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

فرمت PDF یکی از بهترین و همچنین پرکاربردترین فرمت‌هاست که به طور متداول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما علیرغم اینکه این فرمت یکی از مفید‌ترین‌ فرمت‌ها لقب گرفته، همچنان با محدودیت‌هایی رو به روست.

به عنوان مثال با اینکه می‌توان تعداد بسیار بالایی از صفحات یک پرونده را در آن جا داد، اما وقتی تنها یک صفحه از آن را نیاز داشته باشید کمی دچار مشکل خواهید شد. اما جالب است بدانید که تبدیل PDF به JPG به سادگی امکان پذیر است.

راه‌های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد. ما تصمیم گرفتیم یکی از بهترین روش‌ها را قدم به قدم برایتان توضیح دهیم. اگر شما هم با فایل‌های PDF زیادی سر و کار دارید این مطلب را از دست ندهید.

گام اول: به وبسایت Zamzar بروید

وبسایت‌های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارند اما یکی از مورد اطمینان ترین وبسایت‌ها Zamzar نام دارد. بزرگترین مزیت این وبسایت این است که رایگان و آنلاین است و به راحتی می‌توانید از آن چه در کامپیوتر و موبایل دارید استفاده کنید.

تنها مشکل آن البته محدودیت در مقدار داده‌هاییست که می‌توانید به صورت یکجا در اختیار این وبسایت قرار دهید تا تبدیلات را انجام دهد. این موضوع کار با فایل‌های PDF با حجم بالا را کمی دچار مشکل می‌کند.

گام دوم: فایل PDF خود را انتخاب کنید

تبدیل PDF به JPG

در این بخش، گزینه‌ی Choose Files را انتخاب کنید و از پنجره‌ی کوچک باز شده فایل PDF خود را برگزینید. البته به یاد داشته باشید که به جای طی کردن این مسیر می‌توانید به راحتی فایل را از سیستم خود به داخل وبسایت بکشید.

گام سوم: فرمت خروجی را مشخص کنید

تبدیل PDF به JPG

گزینه‌ی Convert Files to را طبق شکل انتخاب کنید. بعد از این کار شاهد یک لیست خواهید بود که در آن انواع فرمت‌های پشتیبانی شده برای خروجی را به شما نمایش می‌دهد. ما به دنبال JPG هستیم. پس این گزینه را انتخاب می‌کنیم.

البته به یاد داشته باشید که همه‌ی این فرمت‌های خروجی برای همه‌ی فایل‌های PDF‌ به خوبی کار نمی‌کنند. اما فرمت JPG عموما می‌تواند خروجی مطلوبی برای اکثر فایل‌های PDF باشد.

گام چهارم: محل ذخیره سازی فایل JPG را مشخص کنید

وبسایت Zamzar از شما می‌خواهد که محل ذخیره‌سازی فایل خروجی را مشخص کنید. این وبسایت به طور مستقیم فایل خروجی را در سیستم شما ذخیره نمی‌کند، بلکه از شما در بخش Step 3 یک ایمیل می‌خواهد.

شما باید ایمیل خود را در این بخش درج کنید تا فایل خروجی برای شما ارسال شود. دقت کنید که در تایپ کردن ایمیل اشتباهی انجام ندهید، چرا که این وبسایت درستی تایپ شدن ایمیل‌ها را بررسی نمی‌کند.

گام پنجم:

تبدیل PDF به JPG

برای شروع فرآیند کافیست گزینه‌ی Convert را بزنید. چند ثانیه طول می‌کشد تا فایل آپلود شود و ممکن است چند دقیقه‌ای انجام فرآیند تبدیل به JPEG به طول بیانجامد. اما وقتی این کار به پایان رسید، یک لینک به ایمیلی که وارد کردید ارسال خواهد شد که حاوی فایل تبدیل شده است.

اگر تا چند دقیقه فایل را دریافت نکردید، صفحه‌ی سوال‌های متداول Zamzar را چک کنید تا مطمئن شوید ایمیل‌های مربوط به این وبسایت را نبسته باشید.

تبدیل PDF به JPG با استفاده از یک نرم افزار (ویندوز)

تبدیل PDF به JPG

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، نرم افزار‌های متعدد زیادی برای این کار وجود دارند. اما یکی از ابزار‌های رایگان این امر، PDF to JPEG نام دارد. این نرم افزار ظاهری ساده دارد اما به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی عکس‌ها را ذخیره کنید.

خصوصا اگر تنها به ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشید، احتمالا این نرم افزار یکی از بهترین انتخاب‌هایتان باشد. البته باید به یاد داشته باشید که این نرم افزار همه‌ی صفحات فایل PDF را به JPG تبدیل می‌کند. بنابراین اگر تنها به دنبال تبدیل یک صفحه از فایل PDF خود هستید از برنامه‌های دیگری باید استفاده کنید.

تبدیل PDF به JPG با استفاده از PDF Review (مک)

تبدیل فرمت PDF به JPG در سیستم عامل مک به راحتی امکان پذیر است. در واقع با استفاده از این سیستم عامل شما به هیچ عنوان نیازی به دانلود نرم افزار اضافه‌ای ندارید و تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

گام اول: فایل PDF‌خود را در Preview باز کنید. در بیشتر موارد فایل‌های PDF به طور خودکار با Preview اجرا می‌شوند مگر اینکه شما برنامه‌ی پیش فرض آن را تغییر داده باشید. برای اجرای فایل PDF در Preview کافیست روی فایل خود کلیک راست کنید و سپس گزینه‌ی Preview را انتخاب کنید.

تبدیل PDF به JPG

گام دوم: حال از بخش File گزینه‌ی Open را انتخاب کنید.

گام سوم: اسم و تگ را تغییر دهید و محل مورد نظر برای ذخیره سازی فایل را انتخاب کنید. همچنین از همه مهم‌تر، فرمت مورد نظر خود را روی JPEG قرار دهید. حالا گزینه‌ی Save را بزنید. کار تمام است!

اگر تنها می‌خواهید یک صفحه‌ی خاص از فایل PDF را تبدیل به JPEG‌ کنید، به View بروید و مطمئن شوید گزینه‌ی Thumbnails فعال  است. این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا از طریق عکس‌های کوچک ظاهر شده، تنها صفحه‌ی مورد نظر را تبدیل به JPEG‌ نمایید.

البته تغییر جزئیات فایل‌های PDF به علت ساختار پیچیده‌شان هنوز یکی از اتفاقاتیست که با سختی‌های بسیار انجام می‌پذیرد. اما تبدیل PDF به JPEG‌ به راحتی امکان پذیر است و علاوه بر راه حالی که در بالا ارائه کرده‌ایم راه‌های زیاد دیگری نیز برای این امر وجود دارد.

PDF
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ehsan Mahmoudi
    Ehsan Mahmoudi | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    سایتش باز نمیشه.

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

      اینم سایت خوبی هستش:

      https://pdftoimage.com/

مطالب پیشنهادی