ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
نرم افزار و اپلیکیشن

تغییرات بزرگی برای اسپاتیفای پرمیوم در راه هستند

اسپاتیفای، یکی از دو بازیگر مهم صنعت استریم موسیقی در آمریکا طی چند سال اخیر رشد کمتری را نسبت به اپل موزیک تجربه کرده، اما همواره به دنبال روش‌هایی بوده که بتواند به تعداد مشترکین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

اسپاتیفای، یکی از دو بازیگر مهم صنعت استریم موسیقی در آمریکا طی چند سال اخیر رشد کمتری را نسبت به اپل موزیک تجربه کرده، اما همواره به دنبال روش‌هایی بوده که بتواند به تعداد مشترکین خود اضافه کند.

بعد از اعلام خبر انتشار یک اپلیکیشن مستقل برای ساعت‌های هوشمند، اسپاتیفای امروز از ارتقای تجربه اپلیکیشن خود برای کاربران پرمیوم یا حق اشتراک‌پرداز خبر داده است. به زودی و با انتشار آپدیتی برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید اسپاتیفای، سه خصوصیت مهم و کلیدی به آن اضافه می‌شوند.

مورد اول، ساده‌تر شدن ناوبری در اپلیکیشن خواهد بود. این موضوع به لطف ارائه پیشنهادات موسیقی در صفحه خانه، نتایج جستجوی هوشمندتر و آرشیو موسیقی‌ جامع‌تر و منظم‌تر از گذشته به تحقق می‌پیوندد.

اسپاتیفای

اما مورد بعدی، «جستجوهای شخصی‌سازی شده» اسپاتیفای هستند. تیم سازنده این اپ استریم موسیقی صفحه جستجو را دوباره از نو طراحی کرده تا بدون نیاز به باز کردن منوهای دیگر، مستقیما از آن به تمام هنرمندان، آلبوم‌ها، پادکست‌ها و محتوای محبوب خود دسترسی داشته و بتوانید سبک‌های موسیقی مورد علاقه‌تان را پیگیری کنید.

و در نهایت، اسپاتیفای پرمیوم قرار است به لطف قابلیتی تحت عنوان “Endless Artist Radio” پلی‌لیست‌هایی به شما ارائه کند که هر کدام فقط از آثار یک موزیسین ساخته شده‌اند. خوشبختانه با داشتن حساب پرمیوم می‌توانید به این پلی‌لیست‌ها در حالت آفلاین هم دسترسی داشه باشید.

تغییراتی که گفتیم از همین امروز برای کاربران حق اشتراک پرداز اسپاتیفای آغاز شده‌اند. بنابراین اگر مشترک این سرویس نیستید، شاید این به‌روزرسانی بهانه خوبی باشد که به اعضای سرویس پرمیوم اسپاتیفای بپیوندید. توجه داشته باشید که 30 روز اول عضویت در سرویس پرمیوم برایتان رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی