ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل هواوی از عرضه موبایل تاشو و 5G این کمپانی در سال 2019 می‌گوید

در حالی که هواوی چند روز پیش مشغول رونمایی از موبایل های خانواده میت 20 بود، ریچارد یو، مدیرعامل این کمپانی به شکلی بی سر و صدا تایید کرد که موبایل تاشو و مورد انتظار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در حالی که هواوی چند روز پیش مشغول رونمایی از موبایل های خانواده میت 20 بود، ریچارد یو، مدیرعامل این کمپانی به شکلی بی سر و صدا تایید کرد که موبایل تاشو و مورد انتظار هواوی طی سال آتی میلادی عرضه می شود. وی همچنین اضافه کرده که این دیوایس از سرویس وایرلس نسل جدید 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. سخنان اخیر ریچارد یو با گفته های پیشین کن هو، رییس هیئت مدیره هواوی همخوانی دارد که ماه گذشته در فروم اقتصادی جهانی اعلام کرده بود نخستین موبایل 5G هواوی، مدلی تاشو نیز هست.

در ماه سپتامبر، ریچارد یو به نشریه ای آلمانی زبان گفت که موبایل های تاشو به جایگزینی برای کامپیوترها تبدیل خواهند شد. او دلیل این موضوع را امکان قرار دادن دیوایسی در جیب می داند که وقتی از حالت تا شده در می آید، نمایشگری به اندازه یک تبلت در اختیار کاربر می گذارد.

طرحی مفهومی از آنچه سامسونگ برای موبایل تاشو خود در نظر دارد.

تا به اینجای کار اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سامسونگ نخستین شرکتی خواهد بود که یک موبایل تاشو (و ظاهراً تحت عنوان Galaxy F) به دست مشتریان می رساند. در حال حاضر انتظار می رود که شاهد انتشار اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ طی ماه نوامبر باشیم و رونمایی کامل نیز به نمایشگاه CES ماه ژانویه 2019 موکول خواهد شد.

گلکسی F ظاهراً در حالت تا شده از نمایشگری 4.6 اینچی بهره مند خواهد بود که بعد از باز کردن دستگاه به 7.3 اینچ افزایش می یابد. ناگفته نماند که در ماه آگوست دی جی کو، مدیر واحد سامسونگ موبایل اعلام کرد گلکسی اس 10 نخستین موبایل 5G کره ای ها خواهد بود و به همین خاطر بسیاری گمان می کنند که خبری از پشتیبانی از این استاندارد تازه در گلکسی F نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    والا هر طرحی هر شرکتی میده و میسازه میگید سامسونگ طرحش و داده بود والا خود سامسونگ بزرگترین جاسوس فناوری و طراحی دنیاس اول نباشه جزو اول تا پنجمه بسته دیگه خداییش حسگر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایشم چین داد بیرون با گوشی وانپلاس و میزو فردا نگید سامسونگ و انقلابی دیگر اه اه اه

مطالب پیشنهادی