ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

درخشش میک شوماخر در مسابقات اتومبیل رانی؛ شوماخر جوان در مسیر قهرمانی جهان

میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر قهرمان افسانه‌ ای مسابقات فرمول یک 28 سال پس از پدر، موفق شد در یک مسابقه به مقام قهرمانی برسد تا نشان دهد به دنبال این است که جایگاه پدرش ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر قهرمان افسانه‌ ای مسابقات فرمول یک 28 سال پس از پدر، موفق شد در یک مسابقه به مقام قهرمانی برسد تا نشان دهد به دنبال این است که جایگاه پدرش در فرمول یک را پس بگیرد.
میک شوماخر 19 ساله، پسر مایکل شوماخر قهرمان مسابقات فرمول 3 اروپا شد. میک در 8 مسابقه فصل رتبه نخست را کسب کرد تا چشم دوستداران مسابقات اتومبیلرانی را به خود خیره کند و نوید قهرمانی جدید در این عرصه را بدهد.پس از 29 دسامبر سال 2013 و حادثه ای که برای مایکل شوماخر افسانه ای در حین اسکی افتاد، تقریبا از این خانواده خبری نبود. اما پسر مایکل شوماخر در سکوت پیشرفت خود را دنبال می کرد تا به مسابقات فرمول 3 راه پیدا کند. میک شوماخر در حالی که یک مسابقه تا پایان فصل باقی مانده است، توانست با شکست نزدیک ترین رقیبش یعنی Dan Ticktum عنوان قهرمانی مسابقات فرمول 3 را بدست آورد.
میک شوماخر در مصاحبه ای اعلام کرد: این لحظه برای من بسیار خوش آیند است. برای من این لحظه مثل زندگی کردن در رویا است. نشان دادن بهترین عملکرد، بهترین حسی است که می توانم داشته باشم. میک شوماخر این فصل در 14 مسابقه اول از 30 مسابقه امتیازات چندانی را کسب نکرد، اما با پیروزی در مسابقه SPA و کسب 8 مقام قهرمانی دیگر توانست خود را به صدر جدول رانندگان فرمول 3 برساند.

تا قبل از تکمیل شدن لیست رانندگان مسابقات فرمول یک در سال 2019، صحبت های زیادی در خصوص ملحق شدن میک شوماخر به یکی از تیم های فرمول یک بود. اما با پیوستن جورج راسل و لندو نوریس، نفرات اول و دوم مسابقات فرمول 2، این اتفاق محقق نشد. اما بدون شک در سال های آتی میک شوماخر جوان یکی از بخت های اول پیوستن به مسابقات فرمول یک خواهد بود.
پسر مایکل شوماخر با 365 امتیاز راه خود را به مسابقات فرمول یک هموار کرد. کورینا شوماخر، مادر میک که برای تشویق پسر با استعداد خود در مسابقه ‌ی آلمان حاضر شده بود، این پیروزی را باورنکردنی توصیف کرد. مسابقات فرمول سه اروپا سکوی پرتاب ارزشمندی برای فرمول یک است؛ به‌ طوری که شوماخر بزرگ و حتی لوئیس همیلتون هم قهرمانی در این رقابت‌ ها را در کارنامه دارند.پسر مایکل شوماخرمایکل شوماخر با 7 قهرمانی پرافتخارترین راننده فرمول یک است و حالا با این قهرمانی پسر او نیز شانس بسیاری برای پیوستن به تیم های بزرگ و زنده کردن دوباره نام خانوادگی شوماخر در دنیای اتومبیلرانی دارد.
میک شوماخر اوایل سال 2018 گفته بود

پدر، الگوی من است؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا راه او را ادامه دهم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir big
    amir big | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

    کارشون درسته

مطالب پیشنهادی