ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
تکنولوژی

واتساپ دو حالت Vacation و Silent را معرفی کرد

واتس‌ اپ برای باقی ماندن در بازار به شدت رقابتی پیام‌رسان‌ها، همواره در حال انتشار به‌روزرسانی‌هایی است تا بتواند تجربه کاربری و نرخ مشارکت کاربران خود را ارتقاء بدهد. در همین راستا تیم سازنده آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

واتس‌ اپ برای باقی ماندن در بازار به شدت رقابتی پیام‌رسان‌ها، همواره در حال انتشار به‌روزرسانی‌هایی است تا بتواند تجربه کاربری و نرخ مشارکت کاربران خود را ارتقاء بدهد. در همین راستا تیم سازنده آن اعلام کرده که این روزها روی دو حالت جدید به نام‌های Vacation و Silent کار می‌کند.

واتس اپ

به گفته تیم واتس اپ، قابلیت Silent Mode از همین امروز برای کلیه دیوایس‌های اندرویدی در سراسر دنیا منتشر می‌شود. به لطف این ویژگی می‌توانید نشان Mute بودن چت‌ها را به طور کامل مخفی کنید. به نظر می‌رسد که این قابلیت به طور پیش‌فرض در اپلیکیشن فعال می‌شود، بنابراین برای دسترسی به آن نیازی به مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن نخواهید داشت.

اما Vacation Mode هنوز در مراحل توسعه به سر می‌برد و بر اساس Silent Mode طراحی شده. وقتی که آن را فعال می‌کنید، Vacation Mode یا همان حالت سفر زمانی که پیام جدیدی در یک چت آرشیو شده به شما برسد، دیگر اجازه نمی‌دهد که چت از حالت آرشیو بیرون بیاید.

و در نهایت قابلیت Linked Accounts را داریم که می‌گذارد حساب اینستاگرام خود را به واتس اپ متصل کنید. هدف از این قابلیت هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که برای بازیابی حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام از طریق واتس اپ کاربرد دارد.

انتشار قابلیت‌های جدیدی که گفتیم از همین امروز آغاز شده، اما احتمالا چند هفته‌ای به طول بینجامد که تمام جمعیت میلیاردی کاربران واتس اپ به آن دسترسی پیدا کنند. آخرین نسخه این پیام‌رسان را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی