ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انحصاری پرطرفدار پلی استیشن 4 باز هم تاخیر خورد

بازی Days Gone، انحصاری پرطرفدار پلی استیشن 4 بازهم تاخیر خورد و به جای انتشار در بهمن ماه، در تاریخ 6 اردیبهشت عرضه خواهد شد. جدا از آن که این تاخیر سه ماهه مدت زمان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

بازی Days Gone، انحصاری پرطرفدار پلی استیشن 4 بازهم تاخیر خورد و به جای انتشار در بهمن ماه، در تاریخ 6 اردیبهشت عرضه خواهد شد.

جدا از آن که این تاخیر سه ماهه مدت زمان بیشتری را در اختیار سازندگان Days Gone برای رفع ایرادات بازی قرار می‌دهد، تاریخ عرضه این عنوان را از ماه فوریه سال 2019 میلادی که زمان انتشار عناوینی همچون انتم، کرک‌داون 3 و Metro Exodus است به دوره خلوت‌تری منتقل می‌کند.

اولین نمایش از این انحصاری پلی استیشن 4 به E3 2016 بر می‌گردد و این عنوان طی سال‌های اخیر ماه‌های زیادی را در سکوت خبری به سر برده. اواخر اسفند سال گذشته هم در حالی که بسیاری از طرفداران منتظر عرضه بازی در سال 2018 بودند، سونی انتشار Days Gone را به تاریخ نامشخصی در فوریه 2019 انتقال داد؛ تاریخی انتشاری که بازهم تغییر کرده است.

انحصاری پرطرفدار پلی استیشن 4
انحصاری پرطرفدار پلی استیشن 4 باز هم تاخیر خورد و ظاهرا Days Gone در برزخ تولید گیر کرده است.

این تاخیرهای پیاپی بین انحصاری‌های پلی استیشن مورد جدیدی نیست و بازی The Last Guardian که در سال 2007 برای پلی استیشن 3 معرفی شده بود، بعد از 9 سال و چندین سال سکوت خبری سرانجام برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 عرضه شد.

لازم به ذکر است که Days Gone حتی در E3 امسال هم هیچ نمایش خاصی نداشت. البته قبل از آغاز این رویداد سازندگان بازی اطلاعات زیادی را از این عنوان منتشر کردند و با توجه بازخورد سایت‌های معتبر حوزه بازی‌های ویدیویی با یک انحصاری سرگرم کننده و درجه یک دیگر برای پلی استیشن 4 طرف هستیم.

سونی طی سال‌های اخیر اهمیت زیادی به بخش داستانی در بازی‌ها داده و در Days Gone هم خبری از حالت آنلاین نیست و تمام وقت شما در بازی به دنبال کردن قصه و گشت و گذار در نقشه عظیم آن خواهد گذشت. در نهایت و با وجود آن که عمر کنسول‌های نسل فعلی در حال اتمام است، به نظر می‌رسد که Days Gone در کنار Dreams آخرین انحصاری‌های پلی استیشن 4 نخواهند بود و سونی هنوز یک بازی انحصاری معرفی نشده دیگر برای این کنسول محبوب خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nima.namdar
    nima.namdar | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

    بره گمشه من ک ازش بریدم بدرک

مطالب پیشنهادی