فرصت های بورس تحصیلی در هلند، دانمارک و چک

تحصیل رایگان ارشد و دکترا در قاره اروپا

فرصت های بورس تحصیلی در هلند، دانمارک و چک

بورس تحصیلی برای ادامه تحصیل رایگان یا ارزان در دانشگاه های خارج از کشور در دسترس است و اگر شما از رزومه و بیانیه هدف و توصیه نامه خوبی برخوردار باشید، هزاران فرصت بورسیه در ۵ قاره  جهان آماده پذیرش شما است. با توجه به افزایش غیر منتظره قیمت ارز در ماه های اخیر و عدم امکان تحصیل آسان بسیاری از دانشجویان ایرانی در خارج از کشور، اخذ فاند برای تحصیل ضروری است و به  همین خاطر هر هفته نگاهی داریم به جدید ترین فرصت های بورسیه در رشته های گوناگون در سراسر دنیا.

اگر به دنبال پذیرش با بورس تحصیلی هستید، سرویس دانشگاهی روزیاتو را در نظر داشته باشید و برای مشاوره رایگان به این لینک مراجعه کنید.

متقاضیان دریافت بورسیه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ با روزیاتو در ارتباط باشند

بورسیه دانشگاه چک

دانشگاه ماساریک (Masaryk University) دومین دانشگاه بزرگ و مهم جمهوری چک و عضوی از گروه کامپوستلا و شبکه اوترخت است. از لحاظ قدمت تاریخی، این مؤسسه سومین دانشگاه جمهوری چک است که بعد از دانشگاه‌های چارلز و پالاچکی در سال ۱۹۱۹ میلادی تأسیس شد. در حال حاضر دارای ۹ دانشکده و ۳۵۱۱۱ دانشجو می‌باشد. نام این دانشگاه برگرفته از نام اولین رئیس جمهور چکسلواکی مستقل توماش مازاریک است.

در سال ۱۹۶۰ به افتخار زیست‌شناس مشهور اهل جمهوری چک این دانشگاه ژان اوانگلیستا پورکین نامیده شد، ولی در سال ۱۹۹۰ بعد از انقلاب ولوت به نام اصلی خود یعنی، دانشگاه ماساریک تغییر نام داد. از سال ۱۹۲۲ تعداد ۱۹۱۰۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. بر پایه اطلاعات سال ۲۰۱۴، دانشگاه ماساریک دارای بیش از ۳۵٬۰۰۰ دانشجو و بیش از ۲٬۲۰۰ هیئت علمی است.

این دانشگاه در بیش از ۴۰ دوره لیسانس، ۵۰ دوره فوق لیسانس و ۵۰ دوره دکتری فعالیت دارد که بعضی از آنها به زبان انگلیسی، آلمانی و یا ترکیبی از هر دو زبان ارائه می‌شوند. بخش بین‌الملل این دانشگاه در تسهیل نقل و انتقال دانشجویان نقش مهمی ایفا می‌کند. تنها در سال تحصیلی ۱۳–۲۰۱۲ دانشگاه ماساریک پذیرای بیش از ۱۰۰۰ دانشجو از سرتاسر جهان بوده است. در سال ۲۰۰۷ موزه مندل در این دانشگاه تأسیس شد که امروزه تبدیل به مکانی برای تعمیم و گسترش علم بین آحاد جامعه شده است.

بورسیه دکترا در دانشگاه ماساریک (Masaryk University) در کشور جمهوری چک برای رشته های بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی و یا سلولی با موضوع جایزه دکترا در تحقیقات زیست شناسی پزشکی – سیگنالینگ گیرنده تیروزین کیناز (RTK) است که در گروه زیست شناسی، دانشکده پزشکی دانشگاه ماساریک، برنو، جمهوری چک ارائه می شود.

  • مهلت ارسال: تا ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ (با مصاحبه رسمی در نیمه دوم ماه ژوئن)
  • تاریخ شروع: سپتامبر ۲۰۱۹

برنامه چهار ساله از ۶ ماه قبل (یک دوره قبل) از دکترا تقسیم شده است، و پس از آن سه و نیم سال تحصیلات تکمیلی در یکی از آزمایشگاه های تحقیقاتی گروه انجام می شود. مرحله قبل از دکترا شامل چرخش های کوتاه، دوره های مشترک و انتخاب یک پروژه دکترا می باشد. چهار جایزه PhD برای دانشمندان برجسته جوان با پس زمینه بیولوژیکی در دسترس است و به وضوح پتانسیل کارآفرینی علمی مستقل و بسیار موفقیت آمیز آینده را نشان می دهد.

چهار موقعیت PhD برای دانشمندان برجسته جوان با پس زمینه بیولوژیکی در دسترس است و به وضوح پتانسیل کارآفرینی علمی مستقل و بسیار موفقیت آمیز برای آینده را نشان می دهد. تعامل میان رشته ای بین المللی در پروژه های بلند پروازانه در زمینه زیست شناسی پزشکی و کار در یک محیط الهام بخش و بسیار مشارکتی با فرصت های مختلف برای تحصیل، آموزش و رشد حرفه ای در دسترس است.

بورسیه دکترا هلند

دانشگاه توئنته (University of Twente) دانشگاهی در شهر انسخده در هلند است. این دانشگاه برنامه‌ های پژوهشی و آموزشی (دوره های منجر به مدارک تحصیلی) در علوم رفتاری و اجتماعی و همچنین مهندسی ارائه می‌کند. اعضای این دانشگاه در راستای حفظ رسالت و دیدگاه ‌های کارآفرینانه خود، به مشارکت اقتصادی و اجتماعی در منطقه ‌ای که دانشگاه در آن واقع است، متعهد هستند.

این دانشگاه با دانشگاه صنعتی دلفت و دانشگاه فنی آیندهوون تحت سند و نهادی به نام ۳TU.Federation همکاری می‌کند. دانشگاه توئنته همچنین عضوی از کنسرسیوم اروپایی دانشگاه‌های مبتکر است. در رده‌بندی دانشگاه لیدن در سال ۲۰۱۴، دانشگاه رتبهٔ جهانی ۱۰۲ و ۳۸ اُم در اروپا را به دست آورده است. در رتبه‌بندی رتبه بندی جهانی دانشگاه‌های کیو. اس در سال ۲۰۱۳، دانشگاه رتبهٔ کلی ۲۲۸ جهانی را داشته است.

رتبهٔ جهانی آن در مهندسی و فناوری، ۱۳۵؛ در علوم طبیعی، ۲۳۰ و در علوم اجتماعی و مدیریت، ۳۱۱ بوده است. در رتبه‌بندی سال ۱۴-۲۰۱۳ رده‌بندی آموزش عالی تایمز، دانشگاه، رتبهٔ ۱۷۰ را در سطح جهان ازآن خود کرده است. در همین رده‌بندی، دانشگاه رتبهٔ ۷۳ جهانی در علوم مهندسی را داشته است. در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان (رتبه‎بندی شانگهای یا ARWU) دانشگاه رتبهٔ ۷۶ تا ۱۰۰ جهانی را دارا بوده است. دانشگاه توئنته لقب کارآفرین‌ ترین دانشگاه هلند را داراست.

رشته های تحصیلی: مکانیک|مواد/متالوژی|ریاضی/آمار|فیزیک

شرایط و مدارک لازم 

  • مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با معدل A
  • مهارت زبان انگلیسی عالی
  • اقدام برای اخذ پذیرش دانشگاه ترنت
  • رزومه، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، توصیه نامه تحصیلی، پروپوزال تحقیقاتی
  • لیست مقالات

ارزش بورسیه

  • حقوق و دستمزد ماهیانه شروع از € ۲.۲۲۲ – در سال اول و حقوق و دستمزد € ۲.۸۴۰، – در سال چهارم
  • مزایای تعطیلات ۸٪ از حقوق سالانه ناخالص سالیانه و پاداش سالیانه ۸.۳٪؛
  • طرح جامع بازنشستگی؛

بورسیه دانشگاه University College Lillebaelt  

بورسیه

این دانشگاه یکی از هشت سازمان منطقه ای جدید تحصیلی در دانمارک است که برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی کلیه رشته ها را در بخش جنوب غربی دانمارک ارائه می‌کند. موضوع بورسیه پرستاری است در مقطع کارشناسی. شرایط و مدارک لازم عبارتند از مدرک دیپلم با معدل عالی، ثبت نام در دانشگاه، مهارت زبان انگلیسی عالی و رزومه، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، توصیه نامه تحصیلی. از همه کشورها دانشجو پذیرفته می شود.

  • پوشش شهریه یک ترم (۴ ماه)
  • مستمری ماهانه ۶ هزار کرون دانمارک
  • مدت زمان پوشش بورسیه: یک ترم تحصیلی
  • مهلت اقدام: ۱۳۹۷/۰۸/۱۰(۱ نوامبر ۲۰۱۸)

توجه کنید که ارتباط با اساتید پیش از ارسال مدارک ترجمه شده (بدون نیاز به مهر وزارت خارجه و دادگستری) الزامی بوده و شانس دریافت بورس را افزایش می دهد.

حتما بخوانید:  همه مدارک اپلای برای دانشگاه های خارج از کشور

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • Masihullah مهر ۲۵, ۱۳۹۷

    I want ℳaster in biology i have don my bichlor degare in biology

    • علی زمانی مهر ۲۵, ۱۳۹۷

      If you dont have BS degree in Biology you are unable to apply for master’s program in Biology concerning admission’s requirements