ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ با چیپست اسنپدراگون رونمایی کرد

اواخر مهرماه و اوایل آبان بسیاری از تلفن‌های هوشمند معرفی شدند یا قرار است رونمایی شوند. اما در این بین نباید از تبلت‌ها غافل شد. تا الان مایکروسافت از سرفیس پرو ۶ رونمایی کرده و ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اواخر مهرماه و اوایل آبان بسیاری از تلفن‌های هوشمند معرفی شدند یا قرار است رونمایی شوند. اما در این بین نباید از تبلت‌ها غافل شد. تا الان مایکروسافت از سرفیس پرو ۶ رونمایی کرده و گوگل پیکسل اسلیت را معرفی نموده است.

به زودی هم قرار است ۸ آبان اپل از آیپد‌های نسل جدیدش رونمایی کند. اما روز گذشته نوبت سامسونگ بود تا به رونمایی از تبل جدید خود یعنی سامسونگ گلکسی بوک ۲ بپردازد.

از لحاظ ظاهری این دستگاه تفاوت چشمگیری با نسخه‌ی قبلی خود پیدا نکرده است. اما برخی تغییرات جزئی ظاهری مستطیلی شکل تر شدن این تبلت است که به نظر می‌رسد سامسونگ در این زمینه بر خلاف مد این روز‌ها عمل کرده و توجهی به قاب‌های بدون حاشیه نداشته است.

در قسمت پشتی تبلت اما چند تغییر عمده قابل مشاهده است. البته این تغییرات باعث نشده تا این تبلت طراحی منحصر به فردی داشته باشد و کاملا برعکس به خاطر استفاده از یک پایه‌ در قسمت پشتی آن را بسیار شبیه به سرفیس کرده.

گلکسی بوک ۲ از نمایشگری ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد و همچنین به بلندگو‌های AKG مجهز شده. کوالکام اسنپدراگون ۸۵۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی SSD بازو‌های اصلی قدرت داخلی این تبلت به شمار می‌روند.

از دیگر جزئیات می‌توان به بهره‌مندی این تبلت از دو پورت USB-C، استفاده از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و همچنین Windows 10 با S Mode اشاره کرد. وزن این تبلت حدودا ۷۹۵ گرم خواهد بود.

موضوع عجیب اینجاست که سامسونگ هنوز اطلاعات دقیق مربوط باتری این تبلت را اعلام نکرده و ترجیح داده به سبک اپل میزان شارژدهی آن را ۲۰ ساعت اعلام کند.

سامسونگ تایید کرده که این تبلت با بهره‌مندی از همه‌ی تجهیزات (کاور کیبورد، S Pen، ویندوز ۲ در ۱) احتمالا در خرده فروشی‌های ایالات متحده با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و زمان دقیق عرضه‌ی آن ۱۱ آبان ماه اعلام شده است. خرید این تبلت از طریق وبسایت‌های سامسونگ، مایکروسافت و AT&T هم امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی