ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی برای تأمین نمایشگر میت 20 پرو به سراغ هم وطنش BOE رفته است

اگر قصد خرید یکی از پرچمداران جدید هوآوی را داشته باشید، احتمالاً اندکی در انتخاب میان میت 20 و میت 20 پرو مردد خواهید شد و به مقایسه ارزش در مقابل مبلغ پرداختی خواهید پرداخت. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اگر قصد خرید یکی از پرچمداران جدید هوآوی را داشته باشید، احتمالاً اندکی در انتخاب میان میت 20 و میت 20 پرو مردد خواهید شد و به مقایسه ارزش در مقابل مبلغ پرداختی خواهید پرداخت. اما شاید یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در انتخاب مدل گران تر، نمایشگر چشم نواز و 6.39 اینچی میت 20 پرو باشد.

البته ممکن است در نگاه اول بریدگی نمایشگر میت 20 پرو به زیبایی ناچ قطره ای میت 20 نباشد؛ اما همین بریدگی تقریباً بزرگ امکاناتی مانند اسکنر سه بعدی پیشرفته چهره برای باز کردن قفل دستگاه را به ارمغان می آورد.

شرکت های بزرگ پرچمداران خود را با نمایشگرهای OLED روانه بازار می کنند

همچنین در مقایسه با میت 20 معمولی، نمایشگر مدل پرو اندکی کوچکتر بوده اما رزولوشن بالاتری دارد و از نظر کیفیت، برتری خود را به رخ می کشد. در این بین استفاده از پنل OLED در مقابل LCD نقش به سزایی در برتری میت 20 پرو داشته و همان طور که می دانید، اکثر شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی و حتی اخیراً اپل، پرچمداران خود را با نمایشگرهای OLED روانه بازار می کنند.

میت 20 پرو

اما نکته جالب درباره پنل خمیده میت 20 پرو، تولید آن توسط تأمین کننده ای به جز سامسونگ و ال جی بوده و بر اساس اطلاعات به دست آمده، کمپانی هوآوی وظیفه تأمین نمایشگر پرچمدار جدیدش را به هم وطن خود «BOE» سپرده است. البته در اخبار جدید صحبتی از تأمین کننده پنل 7.2 اینچی AMOLED مدل میت Mate 20 X به میان نیامده.

از سوی دیگر مدل لوکس Mate 20 RS پورشه دیزاین، جانشین میت RS پورشه دیزاین سال قبل که از پنل ال جی بهره می برد، به همان نمایشگر BOE میت 20 مجهز شده که نشان می دهد هوآوی بر خلاف گوگل، در تجارت با هیچ شرکتی تعارف ندارد و در صورت عدم رعایت استانداردهای کیفی، همکاری خود را با تأمین کننده قطع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی