ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

9 دقیقه از گیم‌پلی بخش داستانی بتلفیلد 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

ساعاتی پیش 9 دقیقه از گیم‌پلی بخش داستانی بتلفیلد 5 منتشر شد که یکی از مراحل این بازی را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که سازندگان بتلفیلد 5 در استودیو دایس وعده داده بودند، برخلاف سری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

ساعاتی پیش 9 دقیقه از گیم‌پلی بخش داستانی بتلفیلد 5 منتشر شد که یکی از مراحل این بازی را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که سازندگان بتلفیلد 5 در استودیو دایس وعده داده بودند، برخلاف سری کال او دیوتی که بخش داستانی را در جدیدترین نسخه خود یعنی بلک آپس 4 کنار گذاشته، بتلفیلد 5 شامل بخش تک‌نفره خواهد بود.

ویدیو زیر بخشی از مرحله Nordlys از بتلفیلد 5 را نمایش می‌دهد که در آن حضور کاراکتر زن به عنوان شخصیت اصلی بیشتر از هر مورد دیگری خودنمایی می‌کند. طی چندماه اخیر و از همان زمان معرفی بازی بتلفیلد 5، بسیاری از گیمر‌ها بر این باور بودند که حضور پررنگ زنان در بتلفیلد جدید در واقع تحریف تاریخ توسط الکترونیک آرتز و دایس است. این اختلاف نظر خودش را در ویدیوهای منتشر شده از بازی هم نشان داده و تعداد دیسلایک این تریلر در یوتوب، از تعداد لایک‌های آن بیشتر است.

جدا از این حاشیه‌ها، با تماشای ویدیوی جدید منتشر شده از گیم‌پلی بخش داستانی بتلفیلد 5 می‌توان فهمید که بخش داستانی بازی حداقل در این مرحله به ساختار نسخه‌های کلاسیک سری مدال افتخار نزدیک شده و نبردهای خلوت و مخفی‌کاری هسته اصلی بازی را تشکیل خواهند داد.

البته مانند همیشه و دیگر نسخه‌های سری بتلفیلد، گرافیک در این ویدیو هم خودنمایی می‌کند و جو برفی و سنگین محیطی که مرحله Nordlys در آن رخ می‌دهد با جزییات بسیار بالایی به تصویر کشیده است.

چندی پیش بتای عمومی بتلفیلد جدید هم منتشر شد که بسیاری نسبت به تغییرات اعمال شده در گیم‌پلی بازی انتقادات زیادی داشتند و بعضی از تحلیلگران اعتقاد دارند که این بازی امسال از نسخه جدید کال او دیوتی و دیگر رقبا شکست خواهد خورد.

البته دایس اعلام کرده که از مشکلات بتلفیلد 5 آگاه بوده و قرار است تا با توجه به بازخورد کاربران نسبت به بتای عمومی این عنوان، تغییراتی در هسته گیم‌پلی بازی اعمال شود. بتلفیلد 5 در تاریخ ۳ آذر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ahmadx
    ahmadx | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    فک کنم کسی پیش یارو نبود بهش بگه:آخه تو چرا اینقدر نوبییییییییی!!!!!!
    ای خدااااااا!!!!
    خدشونم تو بازی ای خودشون میسازن نوبن!

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    من نمیدونم این چه منطقیه طرف با ۳ ۴ تا تیر نمیمیره ولی با پرت کردن یه چاقو به هرجای بدن ار فاصله ۲۰ متری میمیره،و اینکه گیم پلی رو هیچ تغییری نمیدن، خداییش الان مثلا گاد اور وار یا تریلرهای د لست او آس رو ببینید انواع حرکتها که بازی رو رو از غیر یکنواختی در میاره داره ولی تو این بازی میبینیم یه در میخواد باز کنه دستشو فقط بلند میکنه به درم نمیگیره در زودتر از رسیدن دستش باز میشه،اینهمه وقت که میزارید رو گرافیک یک دهمشو بزارید رو گیم پلی و توسعه موتور بازی سازیتون قشنگ یه چیزی مثل انجینی که سونی داره تو بازیهاش استفاده میکنه از توش در میاد

  • gallows
    gallows | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

    افتضاح بود، اون از بلک اپس جدید اینم از این انگار واسه مهدکودک بازی ساختن هرسال بدترازسال قبل، فعلا rdr2 از همه بهتر بوده

مطالب پیشنهادی