ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو لیگ جدید به بازی PES 2019 اضافه می‌شوند

بازی PES 2019 که چندی پیش منتشر شد، طی روزهای آینده دیتا پک 2 را در قالب یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. این دیتا پک قرار است 2 لیگ لایسنس شده، چند استادیوم و تعدادی کفش ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بازی PES 2019 که چندی پیش منتشر شد، طی روزهای آینده دیتا پک 2 را در قالب یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. این دیتا پک قرار است 2 لیگ لایسنس شده، چند استادیوم و تعدادی کفش جدید را به بازی اضافه کند. تغییرات دیتا پک به همین موارد ختم نمی‌شود و چهره‌ی تعدادی از بازیکنان نیز تغییر خواهد کرد.

با توجه به اعلامیه‌ی رسمی کونامی در این باره، دیتا پک 2 قرار است سوپر لیگ چین و لیگ برتر فوتبال تایلند را به صورت کامل به بازی PES 2019 اضافه کند که شامل لباس‌ها و لوگوهای رسمی تمامی تیم‌های حاضر در این 2 لیگ می‌شود. تغییر دومی که دیتا پک در بازی اعمال می‌کند، بهبود عملکرد هوش مصنوعی است. طبق اعلامیه، بازیکنان تیم حریف (که توسط CPU کنترل می‌شود) از این پس تنوع بیشتری در سبک‌های حمله‌ی خود خواهند داشت و عملکرد دروازه‌ بانان در تک بک تک‌ها، دقت شوت‌های چیپ، قابلیت ضربه سر زدن بازیکنان و همچنین جایگیری مدافعان نیز بهبود یافته است.

بازی PES 2019

از تغییرات دیگری که دیتا پک 2 در بازی PES 2019 اعمال می‌کند، میتوان به اضافه شدن کفش‌های جدید از برندهای نایکی، پوما و آدیداس اشاره کرد. همچنین استادیوم‌های AS Monaco's Stade Louis II و eFootball Pro Arena نیز به بازی اضافه خواهند شد. در ضمن، تاریخ انتشار دیتا پک 3 آبان اعلام شده است.

بازی PES 2019 در تاریخ ششم شهریور ماه برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. بر خلاف رویه‌ی سال‌های گذشته، کونامی امسال جدیدترین نسخه‌ از سری بازی‌های محبوب ورزشی‌اش را برای کنسول‌های نسل هفتمی، یعنی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر نکرد.

اگر هنوز بازی PES 2019 را تهیه نکرده‌اید و در تهیه‌ی آن شک دارید، توصیه می‌کنیم نقد آن را از طریق این لینک مطالعه کنید. اگر هم این بازی را تهیه کرده‌اید اما نتوانستید تاکنون مهارت‌های لازم را برای کسب پیروزی بدست آورید، با مراجعه به این لینک می‌توانید برخی از آموزش‌های لازم پیرامون این بازی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی