ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازار سیاه به بلک آپس 4 خواهد آمد؛ کال او دیوتی در مسیر فورتنایت

تری‌آرک با انتشار ویدیویی جذاب از بخش بازار سیاه بلک آپس 4 رونمایی کرد که از انتهای این هفته کار خود را آغاز می‌کند. سیستم بازار سیاه به کاربران این اجازه را می‌دهد که با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۱

تری‌آرک با انتشار ویدیویی جذاب از بخش بازار سیاه بلک آپس 4 رونمایی کرد که از انتهای این هفته کار خود را آغاز می‌کند. سیستم بازار سیاه به کاربران این اجازه را می‌دهد که با پیشرفت در بازی محتویات جدیدی را برای کاراکتر خود باز کنند.

مانند فورتنایت و رویدادهای بتل پس این بازی، بلک مارکت به کاربران کال او دیوتی اجازه خواهد داد که با استفاده از امتیازات و پیشرفت‌های مختلفی که به آن‌ها دست پیدا می‌کنند و ماموریت‌هایی که انجام می‌دهند، به مجموعه‌ای از پاداش‌ها که شامل موارد مختلفی می‌شود دسترسی پیدا کنند.

درآمد اصلی فورتنایت به خرید پوسته‌ها و آیتم‌های جانبی توسط کاربران برمی‌گردد و به نظر می‌رسد که تری‌آرک هم قصد دارد سیستم مشابه ای را در Call of Duty: Black Ops 4 پیاده کند.

قرار است این پاداش‌های هر چند وقت یک بار آپدیت شده و موارد جدیدی به آن‌ها اضافه شوند. علاوه بر این فروشگاه، رویداد مربوط به هالوین بلک آپس 4 از امروز آغاز می‌شود و مطابق قراردادی که بین سونی و اکتیویژن برقرار است، این رویداد یک هفته زودتر از سایر پلتفرم‌ها برای پلی‌ استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در ویدیو بالا دیدید، در رویداد هالوین بازی می‌توانید کاراکتر خود را با پوسته‌ها و آیتم‌هایی که ظاهری ترسناک دارند شخصی سازی کنید. آخرین محتوای معرفی شده برای بازی هم به فروشگاه بلک‌جک برمی‌گردد که در آن آیتم‌های خاصی به برای مدت محدودی برای خرید در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

Call of Duty: Black Ops 4 روزهای خوبی را سپری می‌کند. طی هفته‌ای که گذشت اکتیویژن اعلام کرد این بازی توانسته طی سه روز درآمدی معادل 500 میلیون دلار به دست آورد و رکورد بیشترین فروش دیجیتالی بین تمام بازی‌های اکتیویژن، شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو را شکسته است.

در انتها اگر هنوز برای خرید بلک آپس 4 شک دارید، بهتر است نگاهی به این نکات جذاب در رابطه با بلک آپس 4 داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی زاهدی فر
    علی زاهدی فر | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    ویدیوش بالا نیومد?

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

      بدون فیلترشکن تست کنید درست میشه.

مطالب پیشنهادی