ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس دهندگان بازی
تکنولوژی

تعرفه‌ها و خدمات ایرانسل در اربعین 97 اعلام شد

ایرانسل در سال جدید همچون سال گذشته، 10 مگابایت اینترنت روزانه برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته و علاوه بر آن، بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه‌ای را نیز تدارک دیده و جزییات آن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

ایرانسل در سال جدید همچون سال گذشته، 10 مگابایت اینترنت روزانه برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته و علاوه بر آن، بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه‌ای را نیز تدارک دیده و جزییات آن را منتشر کرد است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از 28 مهر تا 11 آبان ماه علاوه بر10 مگابایت اینترنت روزانه‌ای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است، 4 بسته اینترنت هفتگی از 150 مگابایت تا 1 گیگابایت در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین حسینی (ع) بتوانند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کنند. قابل ذکر است که مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری‌ #8*1111* بسته‌های رایگان 10 مگابایتی روزانه را برای خود فعال کنند.

مشترکین این اپراتور همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #2*3*1111* برای فعال‌سازی هر یک از بسته‌های مد نظر خود اقدام کنند. بنا به گفته این اپراتور، هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق 499 تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.

تمامی بسته‌های ارائه شده اعم از بسته 10 مگابایتی رایگان روزانه و 4 بسته هفتگی از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

ایرانسل تاکید کرده که مشترکین، رومینگ خود را در ایران فعال کنند و راه‌هایی همچون استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من و یا شماره‌گیری کددستوری #1*1111* را نیز پیشنهاد داده است.، با فعال کردن رومینگ، زائران می‌توانند  در طول اقامت خود در کشور عراق، از شبکه رومینگ یکی از اپراتورهای عراقی استفاده کنند.

گفتنیست مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از ایران فعال نیستند و زائران برای استفاده از اینترنت رومینگ بین المللی در کشور عراق، نیاز به تهیه یکی از بسته‌های ارائه شده را دارند. روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد. مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming مراجعه کنند.

همچنین، مشترکان ایرانسل لازم است ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، ابتدا دیتا (Data) و سپس رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند. همینطور، با توجه به اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، لازم است تنظیمات گوشی کاربران بر روی (WCDMA / GSM Auto) تنظیم شده باشد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن شوند.

همینطور ایرانسل هزینه تماس با ایران و داخل عراق را برای مشترکان خود 2499 تومان و تماس‌های دریافتی را 899 تومان در نظر گرفته است، هزینه ارسال پیامک نیز 499 تومان است، اما دریافت پیامک برای مشترکان رایگان اعلام شده است.

زائران باید در نظر داشته باشند که برای شماره گیری وقتی از رومینگ بین الملل استفاده می‌کنند، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود حتماً کد 0098 را شماره گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد داده است تا مشترکان شماره‌های مد نظر خود را با پیش شماره 0098 روی گوشی خود ذخیره سازی کنند تا در زمان برقراری تماس سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

مشترکان ایرانسل در این سفر همواره در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند با شماره گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ از کارشناسان ایرانسل راهنمایی بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    چرا فکر می کنی عراق کشور عقب مونده ای تو زمینه اینترنت هست 2سال پیش داشتند 4.5gتبلیغ می کردند
    بدانید و آگاه باشید

  • i2sight
    i2sight | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    هه !

  • Htm
    Htm | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    1 گیگ برا 1 گیگ که یه تلم نمیشه باهاش رفت 75 تومن
    دمتون گرم ❤️ ?

مطالب پیشنهادی