ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هنر ایتالیایی در برابر رویای آمریکایی؛ درگ ریس فراری superfast 812 و تسلا XP100 D [تماشا کنید]

در بین مسابقات خودرو یکی از پر هیجان ترین و حساس ترین مسابقات، مسابقات درگ هستند که به شدت آدرنالین را در خون شما بالا می برند. هیجان این مسابقات حتی بیشتر نیز می شود ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

در بین مسابقات خودرو یکی از پر هیجان ترین و حساس ترین مسابقات، مسابقات درگ هستند که به شدت آدرنالین را در خون شما بالا می برند. هیجان این مسابقات حتی بیشتر نیز می شود اگر مسابقه بین خودروهایی از زمان آینده و زمان حال باشد.

درگ ریس

امروز شاهد درگ ریس بین تسلا X P100D و فراری superfast 812 هستیم تا ببینیم کدام خودرو به معنی واقعی کلمه لایق صفت سوپر فست می باشد. آمار ارقام کفه ترازو را به سمت فراری پایین میاورد اما نباید فراموش کنیم که تسلا از موتور برقی استفاده می کند که نسبت به فراری در دور موتورهای پایین تری به حداکثر گشتاور خود می رسد. تسلا از 588 اسب بخار قدرت و 1247 نیوتن بر متر گشتاور بهره می برد که در صورت پرداخت 164 هزار دلار به دست خریداران می رسد. در آن سمت فراری با موتور 6.5 لیتری 790 اسب بخاری و گشتاور 718 نیوتن متری خود با نعره های وحشیانه برای XP100 D و تمام خودرو های برقی خط و نشان می کشد . قیمت فراری 410 هزار دلار است .

با شروع شدن درگ ریس ، XP100 D به لطف پیشرانه برقی خود کاملا جلو می افتد و گشتاور خود را به رخ راننده فراری می کشد. این در حالی است که فراری اندکی بعد با افزایش سرعت خود به این خودروی برقی رسیده و از آن جلو می زند. زمان ثبت شده برای تسلا برابر 11.341 ثانیه با سرعتی در حدود 188 کیلومتر بر ساعت بوده که البته فراری با سرعتی در حدود 214 کیلومتر بر ساعت در مدت 10.845 ثانیه همین مسیر را طی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی