جدید ترین فرصت های بورس تحصیلی سوئد، انگلیس و ترکیه

۱۰۰ فرصت بورسیه دانشگاه Chalmerse گوتنبرگ

جدید ترین فرصت های بورس تحصیلی سوئد، انگلیس و ترکیه

بورس تحصیلی در روزگار دلار گران قیمت این روزها، بهترین راه برای تحصیل رایگان است. در چند سال اخیر، در سرویس دانشگاهی روزیاتو به معرفی فرصت های تحصیلی و بورس و شیوه اپلای پرداخته ایم و تلاش میکنیم تا مخاطبان گرامی تحصیل در خارج از کشور، از طریق اطلاعات ارائه شده متنوع در این بخش، با امکان تحصیل مجانی و ارزان در ۵ قاره جهان آشنا شوند. در گزارش امروز، با صدها فرصت بورسیه دکترا در سوئد، انگلیس و ترکیه آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

۱۰۰ بورس تحصیلی مقطع دکترا دانشگاه چالمرش سوئد

بورس
فرصت بورسیه تحصیلی متنوع دانشگاه چالمرش

پاتوق تحصیلی دانشجویان ایرانی مقیم سوئد برای ترم جدید ۲۰۱۸-۲۰۱۹، بیش از ۱۰۰ فرصت بورسیه در اختیار دانشجویان قرار داده است. برای اپلای این بورس ها، به این نشانی رفته و اطلاعات لازم را بدست آورید. داشتن آیلتس ۶.۵ و رزومه  و بیانیه هدف خوب، از الزامات اپلای بورس های تحصیلی مقطع دکترا دانشگاه چالمرش گوتنبرگ در کلیه رشته های فنی و مهندسی به شمار می رود.

صفحه ایندکس سایت دانشگاه چالمرش سوئد
بورس
موقعیت بورس تحصیلی در رشته دکترا کنترل رباتیک

بورس تحصیلی ترکیه

فلوشیپ های در حوزه های علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی در شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه اعلام شد. موضوع بورسیه: حوزه های علوم طبیعی -مهندسی و فناوری- علوم پزشکی- علوم کشاورزی- علوم اجتماعی- علوم انسانی است. سازمان اعطا کننده: شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) اعلام شده است در مقطع تحصیلی: PhD. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

خلاصه بورسیه: شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) فلوشیپ‌هایی را برای دانشجویان نخبه مقطع PhD و محققان جوان postdoctoral اعطا می‌کند تا تحقیقاتشان را در ترکیه در حوزه های علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی ادامه دهند.

شرایط و مدارک لازم

امکان تکمیل مدارک و درخواست برای این برنامه فلوشیپ هم به زبان انگلیسی و هم ترکی وجود دارد و متقاضیان باید یک نامه پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی در ترکیه را به همراه نامه انگیزشی از سوی استاد مشاور خود را در هنگام درخواست ارائه دهند. متقاضیان واجد شرایط بایستی موضوع و پروپوزال تحقیقاتی خود را تا مهلت زمانی درخواست به تصویب کمیته گزینش برسانند یا اینکه دعوت نامه ای از یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی در ترکیه داشته باشند و شرایط سنی آنها نیز زیر ۳۵ سال باشد. متقاضیان بایستی رزومه و پروپوزال تحقیقاتی و نامه پذیرش خود از یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی ترکیه را به همراه نامه انگیزشی از طرف استاد مشاور در کیه و مدرک زبان و ریزنمرات تحصیلی و توصیه نامه ها را تحویل دهند.

صلاحیت متقاضیان بر مبنای ۴ معیار زیر ارزیابی می گردد:

  • توانایی تحقیقاتی متقاضی
  • کیفیت علمی و فناوری پروپوزال تحقیقاتی
  • تأثیر طرح تحقیقاتی پیشنهادی بر توسعه آموزشی و حرفه ای متقاضی و خدمت به موسسه میزبان و ترکیه
  • پیاده سازی تحقیق پیشنهادی

ارزش بورسیه: این بورسیه شامل حقوق ماهانه ۲۵۰۰ لیره ترکیه و هزینه های سفر و بیمه درمانی می گردد.

  • مدت زمان پوشش بورسیه:حداکثر مدت این فلوشیپ ۱۲ ماه است
  • مهلت اقدام:مهلت زمانی ارائه درخواست ترم دوم از ۵ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۴ شهریور تا ۱۵ مهر ۱۳۹۷ )

بورس تحصیلی دانشگاه Bournemouth انگلستان 

⁣دانشگاه بورنموث به ‌عنوان تنها مرکز آموزش رسانه‌ای در انگلستان تعیین شده است و همچنین میزبان مرکز ملی پویانمایی رایانه‌ای ( National Center of Computer Animation) است. تجهیزات پیشرفته هنری دانشگاه شامل امکانات ضبط حرکت برای پویا نمایی‌ های بلادرنگ (بی‌وقفه) است. این امکانات برای آموزش به کار برده می‌شوند و به شرکت‌ های خارجی نیز اجازه استفاده از آنها داده شده ‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

بورس تحصیلی سوئد
ایندکس سایت دانشگاه Bournemouth

این دانشگاه در زمینه‌های دیگر نیز موفقیت‌ هایی داشته‌ است. تصمیم دانشگاه برای سرمایه‌ گذاری یک ‌میلیون ‌پوندی در تأسیسات دانشگاهی و نیز ادغام آموزش و پژوهش در سامانه الگوی سنجش کیفیت اثر پژوهشی ۲۰۱۴ نتایج موفقیت‌آمیزی به همراه داشت. هشتاد درصد از ورودی‌ های دانشگاه، آن را از منظر بین المللی و جهانی عالی ارزیابی کرده ­اند. این دانشگاه یکی از بزرگترین ظرفیت‌ ها در بین دانشگاه‌ های تازه تأسیس (دانشگاهی که بعد از سال ۱۹۹۲ تأسیس شده‌اند) به شمار می‌آید و با پیشرفت‌ های قابل‌ توجه در نتایج قبلی، این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای تحقیقات توریستی و گردشگری در بریتانیا نام گرفته ‌است.

شرایط و مدارک موردنیاز : مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های : روانشناسی، تغذیه، بهداشت عمومی، علوم شناختی، تعامل کامپیوتر و یا محاسبات. نمره آیلتس : حداقل ۶.۵ (با حداقل ۵.۵ در هر جزء) مورد نیاز است. دانش توسعه اپلیکیشن های گوشی های هوشمند ضروری نیست، اما برخی از تجربه های محاسباتی موردنیاز خواهد بود.

  • کمک هزینه تحصیلی : سالیانه £۱۴,۰۰۰
  • مهلت تحویل مدارک : ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸

اگر برای اپلای بورس های فوق الذکر با سوالی روبرو شدید، با ذکر مختصری از رزومه خود، پرسش را کامنت کنید. یادتان باشد که عدم پذیرش در یک بورس، شما را نگران نکند و به صورت همزمان، برای ده ها بورس اپلای کنید که رایگان است و نیاز به اصل مدارک شما نیست و اسکن ترجمه رسمی مدارک شما کفایت می کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Mahdi Nasrollahi مهر ۲۸, ۱۳۹۷

    سلام به نظرتون برای دکترا اپلای کردن راحت تره یا واسه ارشد رو پیشنهاد میکنید؟
    ینی تو کدوم مورد راحت تر فاند میدن؟