ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه لوکس اپل واچ با قیمت یک میلیون دلار در راه است

«بریک» (Brikk) که در زمینه‌ی تولید ساعت‌های لوکس کار می‌کند قرار است در تعطیلات فصل جاری انتخاب‌های متفاوتی از ساعت‌های لوکس اپل را در اختیار مشتریان قرار دهد. ساعت‌های لوکس سری چهارم در مدل‌های مختلفی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

«بریک» (Brikk) که در زمینه‌ی تولید ساعت‌های لوکس کار می‌کند قرار است در تعطیلات فصل جاری انتخاب‌های متفاوتی از ساعت‌های لوکس اپل را در اختیار مشتریان قرار دهد. ساعت‌های لوکس سری چهارم در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در هرکدام از مواد‌ متفاوتی استفاده شده و  قیمت بسیار بالایی خواهند داشت.

بریک اعلام کرده که برای تولید این ساعت‌ها، ۵ سال مطالعه و تحقیقات لازم بود. ساعت‌های لوکس سری چهارم کلاسیک که از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌کنند در رنگ‌های زرد، قرمز یا نقره‌ای عرضه می‌شوند که دارای تسمه‌ای از پوست تمساح هستند و قیمتشان از ۲۹ هزار دلار آغاز می‌شود.

ساعت‌های لوکس که از طلای ۱۸ عیار در انحنای خود استفاده کردند قیمتی حدود ۵۹ هزار دلار خواهند داشت. ساعت‌های لوکس مدل Deluxe با دو ردیف زمرد یا الماس ساخته می‌شوند که قیمتشان بین ۴۴ تا ۷۴ هزار دلار خواهد بود.

گران قیمت ترین مدل ساعت‌های لوکس سری چهارم مدل Omni است که به طور کامل از روکش زمرد، الماس و دیگر سنگ‌های قیمتی بهره می‌برد و قیمتی بین ۶۹ تا ۲۲۹ هزار دلار خواهد داشت.

البته کسانی که علاقمند به داشتن ساعت‌هایی منحصر به فرد تر هستند می‌توانند از زمرد قرمز در ساعت‌هایشان به طور شخصی سازی شده استفاده کنند که قیمت کلی را می‌تواند تا یک میلیون دلار بالا ببرد.

«بریک» فعلا تنها از مشتری‌های قدیمی سفارش می‌گیرد و محصولات را در تعطیلات فصل جاری به مشتریان می‌رساند. در ماه‌های آینده قرار است مدل‌های دیگری از این ساعت‌های لوکس تولید شود.

قرار است با شروع ماه نوامبر (اواسط آبان ماه سال جاری) هفت مجموعه‌ی دیگر شامل تیتانیوم، کربن، سرامیک و طلای ۱۸ عیار به مدل‌های ساعت لوکس بریک اضافه شود. لازم به ذکر است که اپل به طور رسمی بعد از اولین سری از ساعت‌های هوشمند خود دیگر در زمینه‌ی تولید ساعت‌ های هوشمند لوکس فعالیت نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی