ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس شکست
تکنولوژی

از استارتاپ‌های ناموفق درس بگیرید، سومین دوره کنفرانس شکست آبان ماه امسال برگزار می‌شود

کنفرانس شکست برای سومین بار در ۴ آبان ماه ۹۷ برگزار می‌شود. در این کنفرانس بین المللی یک روزه کارآفرینان، طراحان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان، اشتباهات خود و دیگران را خواهند شناخت تا برای حرکت در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

کنفرانس شکست برای سومین بار در ۴ آبان ماه ۹۷ برگزار می‌شود. در این کنفرانس بین المللی یک روزه کارآفرینان، طراحان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان، اشتباهات خود و دیگران را خواهند شناخت تا برای حرکت در مسیر موفقیت آماده شوند.

اولین دوره این سمینار ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ در تهران با محوریت فناوری اطلاعات و با سخنرانی برخی از مدیران موفق در این حوزه در مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی تهران و با بیش از ۲۰۰ شرکت کننده برگزار شد. 
در ابتدای کنفرانس«کاس فیلیپس» که بیش از هفت سال است برگزار کننده رویدادهای مرتبط با استارتاپ و خالق FailCon است، با اشاره به نقش تفکر در مورد ایده‌ای که می‌خواهیم انجام بدهیم گفت:

«در سمینارهای شکست بر چالش‌هایی که کارآفرینان دارند تمرکز می‌شود.»

دومین کنفرانس شکست در اولین روز بهمن ماه ۱۳۹۵ با محوریت صنعت و با همراهی بزرگترین مدیران صنعتی در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی در اصفهان برگزار شد. در این کنفرانس بزرگان صنعت ایران با بیان شکست‌های گذشته، پرده از رازهای پیروزی برداشتند.

کنفرانس شکست

شاید شما هم استارتاپ‌ جدیدی تاسیس یا در آنها سرمایه‌گذاری کرده‌ باشید که منجر به شکست شده باشد. چراکه همیشه اتفاقات همانگونه که برنامه ریزی شده پیش نمی‌روند. باید دید چطور می‌توان پیش‌بینی کرد کدام یک از تصمیمات ما موفق کدام یک به شکست منجر خواهند شد؟

حقیقتا این امر محال است. اما شما نباید از تلاش خود دست بکشید. هدف ما تبادل تجربیات شما است اینکه چه کارهایی به موفقیت نمی‌رسند و چگونه باید «چرخش» کرد، چرا شما نتوانستید درآمد خود را افزایش دهید، چه اشتباهاتی را در استخدام و افزایش نیروهای تیم خود داشته‌اید و چه زمانی متوجه اشتباه خود شده‌اید. شما باید بدانید که «شکست یک اتفاق عادی است، این بدین معنا نیست که کار شما بی ارزش بوده است.» منتها شما باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید و در آینده یک اتفاق بزرگتر را رقم بزنید.

در این رویداد یک‌روزه، تلاش شده است تا با بررسی بازخوردهای دوره‌های گذشته، همچنین با در نظر گرفتن سطح و نیاز مخاطبین، مطالبی کاربردی و عملیاتی تهیه و ارائه شود. از همین رو، تمامی سخنران‌های این کنفرانس، تجارب شکست خود را به زبانی شیوا و قالبی اجرایی بیان کرده و در پایان هر سخنرانی، امکان پرسش و پاسخ بین سخنران و مدعوین فراهم آمده است. هدف های دوره‌ی سوم این کنفرانس:

«به اشتراک گذاشتن داستان های شکست و مدیریت بحران توسط بزرگان صنعت آی تی و کمک به بهبود روند جبران شکست در کارآفرینان نوپا و سایرین، شبکه سازی و آشنایی افراد و نیروهای متخصص با یکدیگر و استفاده از استعدادها و ایده های جدید و سرمایه گذاری بر آن ها، انتقال تجربیات افراد موفق در حوزه های مربوط ، به سایرین در جهت ترفیع جایگاه کسب و کارشان و دعوت از سخنرانان و افراد موفق صنعت آی تی به عنوان سخنران و استفاده از تجربیات آن‌ها است.»

کنفرانس شکست

میلاد اسلامی زاد، بنیانگذار نویسش، علی امینیان Machine learning engineer at Google founder and CEO at Comfo wearables ، دکتر حسام زند حسامی، مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر ایمان رضوی Identity Experience Persian Prestige Media و کتایون سپهری، مدیر عامل شتاب‌دهنده و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه منش، شایان شلیلیه، بنیانگذار ای نتورک، سهیل شهیدی بنیانگذار Payment24، مهدی علیپور، موسس استارتاپ میلوژی، دکتر عماد قائنی، بنیانگذار وب‌یاد؛ شریک و مشاور ارشد شرکت شاپرک آبی، رضا قربانی، بنیانگذار راه پرداخت از سخنرانان این کنفرانس خواهند بود.

همچنین بنیانگذار شرکت بین المللی بالوین و Arvo Mobile در فنلاند، بنیانگذار کلیک یاب، بنیانگذار استارآپ میبریم، بنیانگذار بقچه، هم بنیان‌گذار زورق، بهنام امیری، معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و مسعود طباطبایی بنیانگذار بایکس - مدیرعامل علی بابا نیز در کنفرانس شکست تجربیات خود را با ما در میان می‌گذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir hooshmand
    amir hooshmand | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    سلام چه ساعتی؟

مطالب پیشنهادی