ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسبت اربعین
تکنولوژی

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسبت اربعین

با نزدیک شدن به ایام اربعین و آغاز پیاده روی بزرگ این رویداد، اپراتور اول از خدمات خود ویژه زائرین رونمایی کرده و به گفته روابط عمومی این مجموعه، مشترکینی که در ایام اربعین قصد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

با نزدیک شدن به ایام اربعین و آغاز پیاده روی بزرگ این رویداد، اپراتور اول از خدمات خود ویژه زائرین رونمایی کرده و به گفته روابط عمومی این مجموعه، مشترکینی که در ایام اربعین قصد سفر به عراق را دارند می توانند با خرید بسته ترکیبی (مکالمه، پیامک و دیتا) و یا بسته های دیتای رومینگ بین الملل ۸ روزه ویژه ایام اربعین، ضمن اطلاع از میزان استفاده از مکالمه و پیامک و دیتا، هزینه کمتری پرداخت کنند و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

بسته ترکیبی ارائه شده به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان ، شامل۲۰ دقیقه مکالمه با ایران ، ۲۰ دقیقه مکالمه داخلی، ۲۰ عدد پیامک و ۱۰۰ مگابایت دیتا است. همچنین بسته های اینترنت همراه نیز در ۴ حجم ۵۰ مگابایت(۸ هزار تومان)، ۱۰۰ مگابایت(۱۴ هزار تومان)، ۲۰۰ مگابایت(۲۷ هزار تومان) و ۴۰۰ مگابایت(۴۸ هزار تومان) برای مشترکین قابل خریداری است.

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسبت اربعین

بسته های خریداری شده پس از پرداخت مبلغ، فعال و محاسبه مصرف حجم بسته به محض ورود به کشور عراق و اقدام به استفاده از تلفن همراه، آغاز می شود. مدت زمان استفاده از بسته ۸ روز بوده و این زمان از تاریخ خرید بسته شروع خواهد شد و توصیه شده مشترکین بسته را در آخرین روز خروج خود از ایران خریداری کنند.

مشترکین می توانند برای بررسی باقیمانده اعتبار بسته ‌ها کد دستوری #۶۳۰*۱* را شماره ‌گیری و در صورت پایان حجم بسته خریداری شده، بسته دیگری خریداری کنند. لازم به ذکر است این بسته ها تمدید خودکار ندارد و در صورت اتمام بسته با تعرفه عادی محاسبه می شود و کاربران باید به این موضوع توجه داشته باشند.

مشترکین این اپراتور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند. همچنین بسته ها از درگاه فروشگاه آنلاین به نشانیShop.mci.ir و یا از درگاه USSD و با شماره گیری کد دستوری #۶۳۱*۱*قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    یانا مردمو چی فرض کردن با اینکه دلار شده انقد تومن باز با 420 هزار میشه یه سیمکارت عراقی با 1 ماه اینترنت و مکالمه رایگان خرید و با 300 تومان میشه سیمکارت با 18 گیگ اینترنت خرید
    واتس اپ و وایبر هم که از حجمتونکم نمیکنه

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    باید بسوزیم و بسازیم
    قیمت بسته ها رو افزایش دادند
    هیچ کاری نتونستیم بکنیم

  • alireza eh
    alireza eh | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    400 مگ 48 تومان?

    واقعا مفته ها

مطالب پیشنهادی