ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 3
تکنولوژی

کاربران از ذخیره نشدن تصاویر دوربین در گوشی پیکسل 3 گوگل خبر می دهند

برخی از کاربران گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال گوگل خبر از ذخیره نشدن گاه و بیگاه تصاویر ثبت شده با اپ Google Camera داده اند. پس از اینکه این خبر در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

برخی از کاربران گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال گوگل خبر از ذخیره نشدن گاه و بیگاه تصاویر ثبت شده با اپ Google Camera داده اند.

پس از اینکه این خبر در انجمن ردیت و نیز انجمن پشتیبانی گوگل مطرح شد کاربرانی که گوشی های قدیمی تر سری پیکسل 2 و پیکسل های نسل اول را در اختیار داشتند هم خبر از مشکل مشابهی دادند.

مشخص نیست مشکل به پیکسل 3 محدود است یا ناشی از باگی در اندروید است

گفته شده که این مشکل در شرایطی پیش می آید که کاربر با اپ Google Camera تصویری ثبت می کند و بلافاصله پس از آن به اپ دیگری می رود یا گوشی را قفل می کند. کاربران می توانند تصویر بند انگشتی از عکس گرفته شده را در گالری دوربین مشاهده کنند اما وقتی روی آن ضربه می زنند تصویر ناپدید می شود. برخی دیگر گزارش کرده اند که ابتدا تصویر نشان داده نمی شود اما بعد از یک روز در گالری پدیدار می شود.

مقایسه پیکسل ۳ و ۳ اکس ال

برخی از کاربران گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ، موتو Z2 و موتو E4 و نکسوس 5 ایکس هم به مشکل در استفاده از اپ گوگل کمرا بر خورده بودند. به همین دلیل مشخص نیست که این مشکل به سری پیسکل محدود است یا از باگی بزرگتر در سیستم عامل اندروید سرچشمه می گیرد.

راه حل موقت احتمالی: غیر فعال کردن حالت تصویر برداری HDR

برخی از کاربران معتقدند این مسئله به سیستم پردازش زمان تصویر HDR مرتبط است. یکی از کاربران پیشنهاد داده که برای جلوگیری از بروز مشکل، اپ دوربین را تا زمانی که پردازش های مربوط به HDR تمام می شود، باز نگه دارند یا با غیر فعال کردن قابلیت HDR به کل قید استفاده از آن را بزنند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل‌ های «پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ اکس ال» گوگل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khashayar
    Khashayar | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    شروع شد

مطالب پیشنهادی