ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انحصاری خاطره‌انگیز پلی استیشن ریمستر خواهد شد

سرانجام سونی به قولی که پیش از این داده بود عمل کرد و قرار است بازی خاطره‌انگیز MediEvil که در سال ۱۹۹۸ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۱ عرضه شده بود، به کنسول نسل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

سرانجام سونی به قولی که پیش از این داده بود عمل کرد و قرار است بازی خاطره‌انگیز MediEvil که در سال ۱۹۹۸ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۱ عرضه شده بود، به کنسول نسل هشتمی سونی بیاید. خبر عرضه ریمستر MediEvil ابتدا در جریان PSX 2017 تایید شده بود و از آن زمان تا امروز در سکوت خبری به سر می‌برد.

حال به نظر می‌رسد که کار ریمستر این بازی دوباره به جریان افتاده و باید طی ماه‌های آتی منتظر عرضه آن روی پلی استیشن 4 باشیم. شان لیدن به عنوان مدیرعامل پلی استیشن آمریکا اعلام کرده به زودی اطلاعات مهمی را در مورد ریمستر MediEvil را با کاربران در اشتراک خواهد گذاشت.

هنوز مشخص نیست که این اطلاعات جدید شامل اعلام تاریخ عرضه این عنوان شده یا تریلر جدیدی از بازی منتشر می‌شود که تغییرات نسخه پلی استیشن 4 با نسخه کلاسیک MediEvil را به نمایش خواهد گذاشت.

MediEvil
تصویری از نسخه کلاسیک بازی

MediEvil یک بازی اکشن ماجراجویی هک‌ اند اسلش است که داستان شوالیه‌ای به نام سر دنیل را روایت می‌کند که با امپراطوری ترسناکی با نام زوراک وارد جنگ می‌شود.

ریمستر عناوین دوست‌داشتنی دهه‌های اخیر به رسمی مهم در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند. جدا از MediEvil سونی مدتی پیش ریمستر Shadow of the Colossus را برای پلی استیشن 4 عرضه کرده بود. همچنین سه‌گانه اول کرش بندیکوت‌ به عنوان یکی از خاطر‌ه‌انگیزترین سری بازی‌های پلی استیشن 1 برای کنسول‌های این نسل و پی سی عرضه شدند.

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر این که سونی هنوز یک انحصاری معرفی نشده برای پلی استیشن 4 دارد هم شنیده می‌شود. این کنسول، سال خوبی را از نظر بازی‌های انحصاری سپری کرده و God of  War، اسپایدرمن و Detroit: Become Human چه از نظر جذب مخاطب و چه گرفتن امتیاز بالا از سوی منتقدان عالی عمل کرده‌ و دیگر انحصاری این کنسول یعنی Days Gone هم سال 2019 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    د لست او اس و دف استراندینگ رو یادتون رفت بگید که ۲۰۱۹ معرفی میشه،بیصبرانه منتظرشم

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

      معرفی که شدند ولی بعید می‌دونم تاریخ انتشارشون به 2019 برسه.

مطالب پیشنهادی