ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هزینه تعمیر آیفون XR
تکنولوژی

استقبال از آیفون XR کمتر از انتظارات است؟

پیش فروش آیفون XR به تازگی آغاز شده است و این ارزان ترین گوشی جدید اپل قرار است از 4 آبان ماه برای خریداران ارسال شود اما ظاهراً زمان تحویل بی تغییر باقی مانده است. آیا این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

پیش فروش آیفون XR به تازگی آغاز شده است و این ارزان ترین گوشی جدید اپل قرار است از 4 آبان ماه برای خریداران ارسال شود اما ظاهراً زمان تحویل بی تغییر باقی مانده است. آیا این نشان می دهد آیفون XR آنچنان که تصور می شود مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است؟

با توجه به محبوبیت گوشی های آیفون، در زمان خرید تاریخ ارسال تخمینی برای گوشی ها به مرور عقب می افتد و کاربرانی که گوشی ها را پیش خرید می کنند با تعلل در خرید، گوشی را هم دیرتر دریافت می کنند. تحویل های آیفون XS در عرض 24 ساعت با 3 الی 4 هفته تأخیر روبرو شد. آیفون 10 هم تأخیر تحویل 5 تا 6 هفته ای مواجه شده بود. اما با مقایسه شرایط به نظر می رسد اوضاع برای آیفون XR متفاوت است و شاید چندان هم به خوبی پیش نمی رود.

در بازه ای حدوداً 24 ساعته تمامی زمان های ارسال برای روز عرضه اعلام شده است. تنها استثنا مربوط به رنگ های مرجانی، آبی، قرمز و زرد نسخه اپراتور T-Mobile است که در فاصله 5 تا 12 نوامبر (14 تا 21 آبان) ارسال می شوند. به نظر می رسد درخواست های بالا برای مدل های این اپراتور به این دلیل باشد که کاربران قصد دارند بلافاصله بعد از خرید گوشی، سیم کارتی به جز این اپراتور را در گوشی خود قرار دهند.

در نهایت باید اشاره کرد که احتمالاً عقب نیفتادن ارسال های آیفون XR می تواند دو دلیل داشته باشد: یا اپل برای درخواست های متعدد برای این گوشی آماده است؛ یا اینکه استقبال از این گوشی کمتر از پیش بینی ها است. «Gene Munster» تحلیلگر به طور خوشبینانه ای اعتقاد دارد که آیفون XR در 12 ماه آتی پر فروش ترین آیفون خواهد بود. گزارش سه ماهه انتهایی سال 2018 اپل است که همه چیز را در این باره مشخص خواهد کرد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون XS Max توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی