ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افتتاح اولین تونل بورینگ کمپانی در آذرماه

ایلان ماسک با انتشار پستی در توییتر مدعی شد که اولین تونل بورینگ کمپانی تقریباً آماده است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت حفاری بورینگ کمپانی دیشب با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

ایلان ماسک با انتشار پستی در توییتر مدعی شد که اولین تونل بورینگ کمپانی تقریباً آماده است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بورینگ کمپانی

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت حفاری بورینگ کمپانی دیشب با انتشار پستی در توییتر اعلام نمود که بالاخره پروژه حمل نقل فوق العاده سریع لس آنجلس به مرحله بهره‌برداری رسیده و قرار است اولین تونل آزمایشی آن شروع به کار کند.

طبق گفته‌ی ایلان ماسک مراحل ساخت این تونل تقریباً به اتمام رسیده و قرار است درب آن در روز ۱۹ آذرماه به روی عموم شهروندان شهر لس آنجلس آغاز گردد.

بورینگ کمپانی

بدین ترتیب عابرین پیاده و دوچرخه سواران می‌توانند با استفاده از اولین تونل زیر زمینی بورینگ کمپانی، مسافت‌های زیادی از شهر لس آنجلس را به سرعت طی کرده و سریعاً به مقصد خود برسند.

پیش از مدیرعامل بورینگ کمپانی مدعی شده بود که سرویس‌های این شرکت هزینه‌ی زیادی نخواهند داشت و شهروندان می‌توانند با خرید بلیط یک دلاری، مسافت‌های زیادی را سوار بر شاتل‌های کمپانی یاد شده، طی نمایند.

بورینگ کمپانی

بر اساس وب سایت رسمی بورینگ کمپانی، این تونل از پارکینگ شرکت اسپیس اکس شروع می‌شود و کاربران می‌توانند با مراجعه به این محل وارد این تونل ۳.۲ کیلومتری بشوند. گفته شده که شاتل‌های اولین تونل آزمایشی شهر لس آنجلس قادرند با سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر حرکت کرده و مسافران را انتقال دهند.

البته همانطور که می دانید ایلان ماسک به توییت‌های همیشگی و عقب انداختن تاریخ راه اندازی سرویس ها یا آغاز رویدادهایش شهرت فراوانی دارد. به همین دلیل یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به خود اجازه داده تا از ماسک بپرسد که تاریخ شروع به کار تونل‌های لس آنجلس قطعی است یا باز هم قرار است بارها این زمان عقب بیفتد.

ماسک هم در جواب این فرد با قطعیت کامل اعلام کرده که اولین تونل زیر زمینی بورینگ کمپانی به طور قطع در ۱۹ آذرماه شروع بکار خواهد نمود و تاخیری در کار نیست.

 

تماشا کنید: حرکت ماشین تسلا در تونل بورینگ کمپانی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی