ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر رومیزی ایسوس Zen AiO 27 با شارژری وایرلس در بدنه معرفی شد

کمپانی ایسوس اخیراً از تازه ترین کامپیوتر رومیزی سری ذن خود به نام Zen AiO 27 رونمایی کرده که همراه با نمایشگر لمسی 24 اینچی و 4K و نیز شارژر وایرلس Qi و 7.5 واتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

کمپانی ایسوس اخیراً از تازه ترین کامپیوتر رومیزی سری ذن خود به نام Zen AiO 27 رونمایی کرده که همراه با نمایشگر لمسی 24 اینچی و 4K و نیز شارژر وایرلس Qi و 7.5 واتی در پایه خود از راه می رسد که قادر به شارژ موبایل شما به هنگامی که پشت میز کار نشسته اید خواهد بود.

این ایده ای هوشمندانه است که احتمالاً قابلیتی مهم برای هرکسی که به دنبال خرید Zen AiO 27 هست نیز باشد. هرچه نباشد هدف اصلی از ساخت کامپیوترهای رومیزی، مینیمال و خالی نگه داشتن میز کار کاربران است؛ بنابراین چرا خریداران از شارژ وایرلس نیز بی نیاز نشوند؟

کامپیوتر رومیزی ایسوس Zen AiO 27

Zen AiO 27 به عنوان یک دسکتاپ در سال 2018، مشخصات سخت افزاری قدرتمندی در خود جای داده است. پردازنده نسل هشتمی Core i7-8700T اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا جی تی ایکس 1050، 16 گیگابایت حافظه رم، دو ترابایت حافظه HDD و 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD، مشخصاتی هستند که با خرید این کامپیوتر دریافت خواهید کرد. از نظر اتصالات هم یک پورت تاندربولت 3، سه پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 و خروجی و ورودی HDMI هم روی بدنه دستگاه تعبیه شده که مورد آخر، استفاده از Zen AiO 27 را به عنوان نمایشگری اکسترنال تسهیل می کند.

در نهایت باید افزود که پشتیبانی از آمازون الکسا و نیز دوربین مادون قرمز برای Windows Hello هم از دیگر مشخصات قابل توجه دستگاه هستند. کامپیوتر رومیزی ایسوس Zen AiO 27 Z272SD-XH741T از همین حالا با قیمت پایه 1999 دلار روانه بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی